Ansøgning til .AD.
5 posters
Page 1 of 1
Ansøgning til .AD.
Hej
Jeg vil gerne søge om optagelse i alliancen .AD. har spillet Ogame i snart 4 uger nu, mine prioriteter lige nu en blanding af minebygning og forskning til slagskibe hvilket jeg er lige ved at få. Lige p.t. er min flåde ikke så stor den består faktisk kun af transportere, dette skyldes at jeg i en tidligere alliance har været involveret i en krig mod Galaxy og dens med alliancer (Sol og Order). Krigen blev vundet men det tog hårdt på min flåde som før bestod af krydsere og store jægere. Grunden til at jeg har forladt den anden alliance er at de fleste af spillerne fra alliancen ikke er aktive i Ogame mere. I den anledning har jeg set at .AD. er en stærk og aktiv alliance og derfor søger jeg om optagelse i .AD.
Hilsen Punken
Jeg vil gerne søge om optagelse i alliancen .AD. har spillet Ogame i snart 4 uger nu, mine prioriteter lige nu en blanding af minebygning og forskning til slagskibe hvilket jeg er lige ved at få. Lige p.t. er min flåde ikke så stor den består faktisk kun af transportere, dette skyldes at jeg i en tidligere alliance har været involveret i en krig mod Galaxy og dens med alliancer (Sol og Order). Krigen blev vundet men det tog hårdt på min flåde som før bestod af krydsere og store jægere. Grunden til at jeg har forladt den anden alliance er at de fleste af spillerne fra alliancen ikke er aktive i Ogame mere. I den anledning har jeg set at .AD. er en stærk og aktiv alliance og derfor søger jeg om optagelse i .AD.
Hilsen Punken
Punisher- Spammer
- Number of posts : 168
Registration date : 2005-12-28
Re: Ansøgning til .AD.
Hej Punken
vil stille nogen af de spørgsmål som jeg blev spurgt da jeg joinede
vilken spillestil har du? Raider/Miner/Defensiv eller mix?
Hvad er dit mål i spillet? at komme i top 100, 50, 25 eller være på første pladsen i universet?og hvad plads har du lige nu?
vil stille nogen af de spørgsmål som jeg blev spurgt da jeg joinede
vilken spillestil har du? Raider/Miner/Defensiv eller mix?
Hvad er dit mål i spillet? at komme i top 100, 50, 25 eller være på første pladsen i universet?og hvad plads har du lige nu?
Vl_ofmadness- Neofyt
- Number of posts : 17
Registration date : 2005-12-23
Lige nu er mine spillestil et mix, det er en blanding af miner og forskning til opbygning af flåde. Så snart jeg mener at mit mine niveau er højt nok vil jeg koncentrere mig om at bygge en stærk flåde.
Mit mål i spillet er at komme i top 25, men vil da gerne ligge på 1. pladsen hvis det stadig kan nås hehe...
Mit mål i spillet er at komme i top 25, men vil da gerne ligge på 1. pladsen hvis det stadig kan nås hehe...
Punisher- Spammer
Hej Punken.
Tak for din ansoegning den ser umiddelbart interessant ud
Foer du kan komme ind i vores ally skal du dog lige vide hvad du skriver under paa Vi er en flok aktive spillere som med lidt for meget hang til Grimbergen og krigsspil... I modsaetning til mange af de andre alliancer saa bestaar kernen af vores ally af en flok gamle roevhuller paa 26-32 aar saa SMS-sprog og andre pubertetsfremkaldte sygdomme er altsaa banlyst her...
Derfor saa lader vi lige din ansoegning staa et par dage saa vi kan laere hinanden at kende ... du maa ioevrigt gerne skrive lidt mere om dig selv eller stille os nogle spoergsmaal om os...
Og saa faar du ioevrigt lige +1 for at skrive din ansoegning inde i baren...
Mvh. Sassicaia
Tak for din ansoegning den ser umiddelbart interessant ud
Foer du kan komme ind i vores ally skal du dog lige vide hvad du skriver under paa Vi er en flok aktive spillere som med lidt for meget hang til Grimbergen og krigsspil... I modsaetning til mange af de andre alliancer saa bestaar kernen af vores ally af en flok gamle roevhuller paa 26-32 aar saa SMS-sprog og andre pubertetsfremkaldte sygdomme er altsaa banlyst her...
Derfor saa lader vi lige din ansoegning staa et par dage saa vi kan laere hinanden at kende ... du maa ioevrigt gerne skrive lidt mere om dig selv eller stille os nogle spoergsmaal om os...
Og saa faar du ioevrigt lige +1 for at skrive din ansoegning inde i baren...
Mvh. Sassicaia
Jeg har med omhu læst din ansøgning, men jeg har et par tillægs-spørgsmål.
1
Hvor gammel er du ?
2
Hvis er nødvendigt, kan du så finde på at stå op midt om natten for at sende en flåde afsted?
3
Spiller du andre krigs/strategiske spil (læs erfaring)
4
Hvorfor blev din gamle alliance opløst
Det er ikke fordi jeg ønsker en livshistorie, men blot for at skabe et større overblik
1
Hvor gammel er du ?
2
Hvis er nødvendigt, kan du så finde på at stå op midt om natten for at sende en flåde afsted?
3
Spiller du andre krigs/strategiske spil (læs erfaring)
4
Hvorfor blev din gamle alliance opløst
Det er ikke fordi jeg ønsker en livshistorie, men blot for at skabe et større overblik
Fenrisulven- Serial spammer
- Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16
nu er det ikke lgie alle some er nogle gamle "RØVHULLER" hehe
jeg er skam ikke men jeg er en lille "LORT"
som ser op til "RØVHULLERNE"
jeg er skam ikke men jeg er en lille "LORT"
som ser op til "RØVHULLERNE"
Zonick- Neofyt
- Number of posts : 12
Svar til Fenrisulven
Jeg er 18 år
Og det med at stå op midt om natten for at sende en flåde afsted er ikke noget problem, vil faktisk sige at jeg ikke rigtig ved om jeg skal feste eller spille Ogame nytårsaften hehe... Det ville være super hvis man kunne lave en kombination.
Har ingen erfaring fra andre internet strategispil, og ved ikke lige om age of empires 3 har givet mig en erfaring som kan føres videre til Ogame.
min gamle alliance som bestod af mine klassekammerater gik i opløsning fordi, de er holdt op med at spille Ogame.
Håber det hjalp lidt
Jeg er 18 år
Og det med at stå op midt om natten for at sende en flåde afsted er ikke noget problem, vil faktisk sige at jeg ikke rigtig ved om jeg skal feste eller spille Ogame nytårsaften hehe... Det ville være super hvis man kunne lave en kombination.
Har ingen erfaring fra andre internet strategispil, og ved ikke lige om age of empires 3 har givet mig en erfaring som kan føres videre til Ogame.
min gamle alliance som bestod af mine klassekammerater gik i opløsning fordi, de er holdt op med at spille Ogame.
Håber det hjalp lidt
Punisher- Spammer
Fint nok
Jeg vil dog anbefale dig at holde nytårsaften
Vi andre skal nok sidde ved computeren
Ulven
Endnu en koloni rigere nytårsdag
Jeg vil dog anbefale dig at holde nytårsaften
Vi andre skal nok sidde ved computeren
Ulven
Endnu en koloni rigere nytårsdag
Fenrisulven- Serial spammer
- Number of posts : 320
Hej Punken.
Det er med glaede at vi tager imod dig i vores alliance.
Mvh. Sassicaia
Det er med glaede at vi tager imod dig i vores alliance.
Mvh. Sassicaia
Page 1 of 1