Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning

3 posters

Go down

Ansøgning Empty Ansøgning

Post  L'er Fri 6 Jan - 18:30

Hej

Jeg er en dreng på 18 som ønsker at joine jeres ally.Jeg har spillet Ogame siden starten af december. Jeg er blevet anbefalet denne ally af punken. Min spille stil er pt. miner men regner med at bygge noget flåde så snart når jeg har fået alle mine planeter igang, ved ikke hvad jeg tænkt mig at ende op med at blive. Mit mål er at komme så højt op på ranglisten jeg kan (ligger 21 nu). til sidste vil jeg gerne sige at jeg ønsker at joine denne ally fordi det ligneren seriøs ally hvor alle ligger meget højt oppe på ranglisten Smile

L'er
Serial spammer

Number of posts : 216
Registration date : 2006-01-06

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  Blackaddict Sat 7 Jan - 17:13

Hej L'er

Vi er da glade for at du valgte os Cool

Din ansoegning ser jo meget interessant ud...

Jeg kunne dog godt taenke mig at hoere lidt mere om dine tidl. alliancer du har vaeret medlem af og hvorfor du foretraekker at komme ind her?

Og en sidste ting: Kan du lide Grimbergen? Er du indstillet paa at haenge ud i baren sammen med os andre unge og gamle roevhuller? Ansøgning Eyebrows

Jeg starter en afstemning internt om din ansoegning men der gaar nok et par dage foer du faar svar.... saa faar vi lidt mere mulighed for laere hinaneden at kende Ansøgning Eyebrows

Mvh. Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  L'er Sat 7 Jan - 18:23

svar til Sassicaia

hej igen

Jeg har ikke tidligere været medlem af nogen alliancer. Jeg har valdt jeres fordi det lignede en seriøs der ligger i toppen og fordi der ikke er så mange members og det kan jeg godt lide.

omkring Grimbergen har jeg faktisk ikke hørt om den men drikker meget gerne øl Very Happy og ser da frem til at få et par i baren Ansøgning Bar-boir

Hilsen L'er

L'er
Serial spammer

Number of posts : 216
Registration date : 2006-01-06

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  Blackaddict Sun 8 Jan - 18:02

Hej L'er

Nu har vi stemt og gjordt ved og vi er blevet enige om at lukke dig ind i varmen! cheers

Men først skal du lige igennem optagelsesritualet... døbning ved Grimbergen... Ansøgning Metre ... vi ses i baren Ansøgning Partager

Mvh. Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  An00bis^ Tue 31 Jan - 12:48

Jeg lukker Smile
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum