Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Centrino - Ansøgning

2 posters

Go down

Centrino - Ansøgning Empty Centrino - Ansøgning

Post  Centrino Thu 30 Oct - 0:16

Hej .AD.

Her kommer så en ansøgning til jer. Fra en forbedret Centrino. (Babylon)

Lidt historie først Smile
Jeg hedder Centrino, hvorfor?, spørg mig ikke, men det ligger nok mest til mit sande jeg. Nemlig det at være en naturlig nørd på computer området. Nå men jeg har spillet OGame siden det hele startede tilbage i 2005, og ja har haft nogle op og nedture, ligesom alle andre, men hovedtrækket er jeg ikke er stoppet endnu, og regner heller ikke med det lige de næste måneder.
Da jeg blev nakket af Tosyv for ja godt et halvt år siden, var jeg tæt på at stoppe fordi alt (irl) gik galt, men stoppede ikke og idag er min flåde ikke helt på fuld styrke endnu, men på mange punkter større end før, bla. med Bombers, Destroyers & Interceptors. Jeg er meget aktiv og online. Kan flere af jer nok bevidne, men jeg skriver ikke lige hvad mine online tider er, man ved jo aldrig om en skurk som Zyber el.lign, finder på at glo her. Jeg har en pæn flåde, hvis I vil kende den kan i bare spørge ingame. Og mine online tider er nævnt Smile. Jeg har handlet meget med Nanobug så han ved jeg er en loyal person som holder hvad han lover, det samme kan HARTZ sikkert også kende til (hvertfald nørd-delen) Razz.

Hvem jeg er?
Jeg er en ung og frisk fyr på 18 år, som er bosat på den lille ø i midten (Fyn), og jeg arbejder meget med software og computere, og er netop igang med at uddanne mig som datatekniker og telesystemtekniker.
Jeg har da også en kvinde i livet, og hun er selvfølgelig indforstået med min ånd for Ogame og bliver ikke sur hvis jeg afbryder noget sjovt, eller står op om natten for at gøre nogle ogame ting, så hun er bare en dejlig person Smile.
Ellers er jeg den søde moderator som giver jeg advarseler Razz, og selvfølgelig også de andre Very Happy.
Lad mig sige det kort og kontant. Jeg hader xforce & NA! mere simpelt kan det ikke siges. og ja har været i xforce for et års tid siden, og er skam blevet klogere siden da Wink. og en del mere moden må man sige.

Nå men hvis I vil vide mere, så skriver I bare her, vil selvfølgelig tjekke op på tråden jævnligt.

Mvh
Steffen, Centrino

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino - Ansøgning Empty Ansøgning til AD

Post  Flyingduck Thu 30 Oct - 2:42

Hej Centrino

- tak for ansøgningen, du har da lagt lidt tid i den ..rart at se!....
Jeg skriver på vejne af AD og vi har stemt omkring din optagelse, og som det ser ud nu..mangler du at overbevise nogle stykker af os om at du ville være det rigtige valg til AD...
men du viser den rigtige indstilling ved at ikke kunne døje NA og X-Force..desværre er det ikke nok... men vi følger din vidre færd i Ogame og hvem ved hvad fremtiden viser?!

Tosyv var en værre røver Sad og du led et nederlag... du har ihvertfald vist at du kan rebuilde.... for jeg har da vist også kommet til at tyvstjæle lidt fra dig.... Centrino - Ansøgning Nono
http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=40576

Held og lykke med at fnde den rette "hylde"...

Flyingduck
Neofyt

Number of posts : 24
Age : 53
Localisation : Viborg
Registration date : 2008-02-14

Back to top Go down

Centrino - Ansøgning Empty Re: Centrino - Ansøgning

Post  Centrino Thu 30 Oct - 3:24

hej Flying

Rart at se I ligger mærke til mig, og ja kan se du har nuppet lidt, sådan er det jo, endag kommer der revange Smile

Forsat held og lykke Smile

Mvh
Centrino

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino - Ansøgning Empty Re: Centrino - Ansøgning

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum