Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning

2 posters

Go down

Ansøgning Empty Ansøgning

Post  sway Sun 22 Jan - 1:15

Hej jeg er en 16-årig, super aktiv ogame spiller der gerne vil ind i jeres alliance.

Nu har jeg sat i længere tid og overvejet hvilken seriøs alliance jeg skulle søge ind i. Jeg har kigget på flere forskellige, men i var nok den med det mindste antal, og i har et max på 12 - hvilket er meget fint Smile lige pt ligger jeg nr. 95 og arbejder stærkt på at stige. min flåde er på ca. 40 krydsere og 2 slagskibe. Min spillestil er nok lidt mixed, men jeg er begyndt at hælde mod at være raider.
Det der med at stå op klokken lort er ikke noget problem da jeg har været MEGET aktiv i et par år på heroes.dk, men er stoppet med alle andre onlinespil efter jeg begyndte at spille ogame. Og har spillet ogame i ca. 6 uger.

En af grundene til at jeg søger en stor og aktiv alliance er at så er man sikker på ikke at blive ladt i stikken af de andre alliance medlemmer. Og jeg er selvfølgelig klar til at ofre mig for de andre i alliance.

//sway, der nu er med i TFR alliancen
sway
sway
Serial spammer

Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22

Back to top Go down

Ansøgning Empty Re: Ansøgning

Post  An00bis^ Tue 31 Jan - 12:47

Du er inde, jeg lukker Razz
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum