Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Centrino ansøger om optagelse

4 posters

Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Centrino ansøger om optagelse

Post  Centrino Tue 15 May - 18:17

Navn : Steffen Friis
Alder : 17 år
Landsdel : Fyn
Kontakt : Jeg snakker en del med Klahn & anexio. Har kendskab til Einstein

Aktiv?
Ja jeg er meget aktiv, og er hele tiden online på OGame, og hvis det ikke er fra min Bærbar bliver det fra min mobiltelefon som har den vidunderlige egenskab at kunne komme på internettet Wink.. Jeg er hele tiden på OGame og min flåde er kun hjemme når jeg er det samme, og mit forumaktivitet er rimelig højt.

Kendskab
Grunden til at jeg søger over i .AD. er fordi jeg længe har haft gået med denne drøm om at komme over i den alliance som jeg realt ser som den bedste og største alliance. Fallen har altid været en udskuds alliance i mine øjne, de udtagelser omkring Fallen kostede mig også medlemsskabet i Angels dengang jeg var medlem der Wink..
Jeg er pt. i alliancen TNT. Men for kort tid siden har Kongen offenliggjort for mig at han har skrevet en ansøgning til .AD. og da jeg over længere tid har overvejet det samme så agter jeg ikke at blive i TNT hvis kongen leaver, da der så vil blive alt for stor inaktivitet hvilket jeg slet ikke bryder mig om.

Hvad kan jeg give?
Loyalitet, Ingame og forum aktivitet samt en hjælpende hånd ingame. Jeg er villig til at blive oppe om natten for at hjælpe et ally medlem, eller sende et angreb ud. Altid parat med en hjælpende hånd hvis det kan lades gøre.

Infomation
Point: 71
Flåde: 23 - Uden solarstat Centrino ansøger om optagelse Eyebrows

4 Måner - 4 Springportaler fordelt i G2,G3,G4 & G6
Arbejder pt. på en måne i G1.

Jeg ved udemærket godt at jeg ligger under adgangskravet, men har flåden til at være med, og håber på at der kan gøres et eller andet specielt fordi jeg selv mener at kunne spille med oppe i toppen.


I er velkommen til at fremsætte spørgsmål m.v.

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  Einstein2 Tue 15 May - 20:47

Hej Centrino Smile

Dejlig med nye hoveder er først og fremmest Very Happy

Ved jo at du ligger godt til Ingame med Både points og flåde, desværre er det lidt det samme som med Konge.
Vores krav er Top 50, vi ka self bøje os lidt, men 70 er måske at strække den bounce

har lige et spørgsmål her.

Du har jo været medlem af rigtig mange alliancer efterhånden, hvordan ka vi vide du bliver i denne længere tid / Resten af din Ogametid ?

Mvh Mig

Razz
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  NanoBug Tue 15 May - 23:47

Hej Centrino,
Nu sad jeg lige og kiggede lidt på T.N.T's forum og jeg kan se at du i din sidste ansøgning til dem lover at du bliver i ally'en over en længere periode.
Nu er der self. også gået 3 mdr., men er det alligevel ikke lidt svinsk over for dem?

Og så kan jeg se på ogameforum at T.N.T har erklæret krig mod DGoZ et par timer efter din ansøgning her, hvilket jo kun er super fedt for uni1. Jeres mål er at komme til at ligge over DGoZ i den samlede stilling.
Tror du ikke resten af T.N.T bliver lidt skuffet over at både dig og kongen søger herover? Hvis I kommer ind betyder det jo at de skal hente over 2 mill point mere end nu...

Det kan godt være at det lyder lidt kritisk, men AD er for folk der bliver (undtagen Nimd4, men han bliver jo også crashet hele tiden albino ).
Og til slut vil jeg holde med Einstein i at vores krav er top50 og det skal vi forsøge at holde fast på.
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  Centrino Wed 16 May - 10:06

Tjah.. jeg har jo efterhånden været i TNT et godt stykke tid nu, og det er da klart at de blev lidt skuffede over at både mig og Kongen havde ansøgt herover.

Men grunden til at vi erklærer krig er pga. der kan jo nemt gå 1-2 uger før vores ansøgninger er bearbejdede også kan der til den tid stå helt anderledes til i selve TNT.

Altså jeg søger ikke ind i .AD. for at blive her i 1 uge eller 1 måned. Nok en del mere, og det er er da klart at jeres krav er top 50 og i vil forsøge at beholde det, men hvis flåderne er der hvilket den er for os begge så burde man også kunne klemme sig op af statistikken hvis man tager sig sammen og giver sig selv det boost man mangler..

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  NimD4 Wed 16 May - 10:42

hey hey... jeg er her stadig... og jeg kan sagtens læse hva I skriver... så omtal mig venligst med DEN respekt jeg fortjener Centrino ansøger om optagelse Fraye
-OG, jeg blev aldrig crashet i AD vil jeg godt lige pointere Wink
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  Centrino Wed 16 May - 11:59

hehe.. Det er vist påstand mod påstand NimD4 Razz

Men ja selvom jeg er 20 pladser under jeres point krav overholder jeg da meget fornemt jeres flåde krav. Smile

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino ansøger om optagelse Empty Re: Centrino ansøger om optagelse

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum