Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Centrino (d.2/3-2008)

3 posters

Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Centrino (d.2/3-2008)

Post  Centrino Sun 2 Mar - 2:36

Navn? ** Steffen Friis

Alder? ** 18

Nickname? ** Centrino

Aktivitet? ** Den er rimelig stor.

Grund? ** Ja grunden til jeg søger er, fordi jeg altid gerne ville være blevet et .AD. medlem, og det er ikke engang løgn, jeg har lige fra starten af min Ogame tid haft kontakt til .AD. medlemmer mest i handel.

IRL? ** Ja i mit virkelig liv, har jeg en sød kæreste også går jeg på HTX 2G, og ser fodbold. Ellers ikke så meget andet.

Type? ** Raider 100% med store miner xD

Historie? ** Jeg har længe spillet ogame, faktisk overraskende længe, jeg har altid været en person som har sat nogle mål og kæmpet for at nå dem når det galte acc.

Erfaring? ** Jeg har gamet siden starten af uni1. Og været moderator på det danske board, og er nu på det norske.

Beskæftigesel? ** Fodbold, Ogame og computer samt programmering.

Hvad skete der? ** Jeg har haft en noget svigende personlighed, som har voldt mig mange store problemmer ingame og Rl, bla nogle ting med Iwers & Anexio, som nu er løst heldigvis. Jeg har forandret mig det eneste år, og er glad for at kunne se mig selv i bagspjlet og sige jeg har forandret mig. Jeg har skiftet ally mange gange mildt sagt, og det har haft noget med min svingende personlighed at gøre, det ved jeg, jeg har ikke kunne finde ro, og har været alt for umoden til at blive i en alliance i længere tid, og sådan er det heldigvis ikke mere, og desværre ligger der en ansøgning på NA forum, som modsiger mig lidt, da jeg på det tidspunkt søgte begge steder og kun prøvede på at komme i de højes rækker.

Kontakter? ** Jeg har snakket en del med Anexio for noget tid siden og er så småt begyndt igen, og haft kontakt til jeres nye medlem Toxied længe før han blev .AD., også er der HARTZ, ham snakker jeg faktisk ja dagligt med og vi snakker godt sammen, så er der Klahn, desværre er han stoppet, men vi snakkede også godt sammen. Einstein og Nano er der også blevet snakket med, dog mest i handelssituationer.
Til sidst

Jeg ligger 56 i point og 20 i flåde.

Håber på i er villig til at give mig en chance for at bevise tiderne har forandret sig.

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Centrino Sun 2 Mar - 2:38

Min fortid, har været skummel, og pinlig. Derfor jeg nævner den.

Det skal ikke være nogen hemmelighed jeg har haft rod i mit liv, med piger og familiemedlemmer der døde på stirbe, som selvfølige har haft en komisk virkning på min være måde og spille måde.

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Anexio Sun 2 Mar - 2:49

hihi centrino..
jaa der kan man sk ubare se Very Happy


vi tager den fra en ende af. har lige et par spørgsmål.

du siger at .AD. altid har vært din drømme alliance.
hvorfor kan man så se en ansønig på NA´s forum ?
det er jo som at være dansker og vil spille for sverige (du elsker jo fodbold så det må du forstå Very Happy xD )
nu vi snakker fodbold..
hvis du er brøndby fan så bliver jeg auto meget negativ da jeg er FCK fan Very Happy heehe.

og som du selv siger
så har du skiftet alliance mere end 1 gang hehe Razz (dog ikk så meget her på det sidte.
om det er fordi alle alliance har vært prøver sku jeg ikke kunne sige.)

men hvordan kan vi vide at det ikk blvier det samme med .AD.?
faktsik alle de accounts der er i .AD. har vært her i mega langtid
self. på nær dem som joinede for ikk ret langtid siden xD Very Happy

også ikk fordi det er vigtigt men fordi jeg er ldit nysgerrig Very Happy
hva er det der pogrammering ? Very Happy


men ja du kender jo smørren vi er jo ikk det første sted du ansøger Very Happy
der bliver lavet en afsteming (jeg laver en imorn hvis ikk der bliver lavet en før Razz vil lige sove først Very Happy )
også for du et svar sådan folk har sagt deres mening og stemt.

i mens vil jeg tænke over min stemme Very Happy

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Centrino Sun 2 Mar - 2:58

Anexio wrote:
du siger at .AD. altid har vært din drømme alliance.
hvorfor kan man så se en ansønig på NA´s forum ?
det er jo som at være dansker og vil spille for sverige (du elsker jo fodbold så det må du forstå Very Happy xD )
nu vi snakker fodbold..
hvis du er brøndby fan så bliver jeg auto meget negativ da jeg er FCK fan Very Happy heehe.

Det er som der står i ansøgning fordi at jeg på et tidspunkt søgte begge steder og da i afviste mig her søgte jeg der, og jeg kun på at komme op til de store, og ikke om hvor god en alliance det ville være, jeg anser ikke NA som min type. Da flere af mine fjender er med i den, men har også altid handlet og snakket mest med .AD.

Det med BIF og FCK fan, jeg kan vel vendes om til kongerne af KBH ? king

Anexio wrote:
og som du selv siger
så har du skiftet alliance mere end 1 gang hehe Razz (dog ikk så meget her på det sidte.
om det er fordi alle alliance har vært prøver sku jeg ikke kunne sige.)

Nogle af dem har været prøve, og det har været korte op hold, ligesom når en fyr er i byen, hurtigt ind og ud.

Anexio wrote:
men hvordan kan vi vide at det ikk blvier det samme med .AD.?

Fordi tiderne har forandret sig, og jeg har været i de sidste alliancer rimelig tid, set i lyset af de ikke har haft mine interreser, jeg har altid gerne ville i .AD. og jeg kan med garanti love jeg bliver her, faktisk er grunden til jeg ikke stoppede var at jeg ikke vide om den person som fik min konto ville kunne styre den, og hvis jeg stoppede mens jeg var i .AD. måtte alliancen få den. (Uden tis dette er seriøst ment).

Anexio wrote:
hva er det der pogrammering ? Very Happy

Det er programmer som bliver anvendt i samarbejder med en server el. webhotel, jeg har en meget teknisk valgt studieretning på HTX, og vi har programmering, så vi arbejder også i fritiden med .bat filer og exe.

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  HARTZ Sun 2 Mar - 4:59

Puha det er alt for meget læsning på den her tid af natten Sad

nå jamen Centrino, jeg har ikke så mange spørgsmål. kender dig jo snart, og ved hvad du går og laver ingame.

om du passer ind i .AD. må vi jo lige snakke om internt.

Anexio :/ hviste du ikke hvad programmering er ? king

men øh fin ansøgning (: indrømmer dine fejl (positivt)
det eneste jeg er nervøs for med dig Trino er:
vi har jo snakket sammen som du siger.
og du har før snakket om du virkelig ikke gad mere, og du har flere gange ikke fs'et.
Anexio har ikke taget din flåde (heldigt nok for dig) men den går jo bare ikke i .AD.

ved ikke om du vil svare på den Centrino (d.2/3-2008) Nerd_sml

men vi snakker om det internt Centrino (d.2/3-2008) Yaisse

//HARTZ (som er har hovedpine)
HARTZ
HARTZ
Serial spammer

Number of posts : 280
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Centrino Sun 2 Mar - 8:04

Nu må jeg gå til bekendelse igen.

Det med ikke at fs'e er noget som har været en passiv manipulering, for at få gang i nogle evt. ninjaer, det er efterhånden noget tid siden jeg sagde det til dig, og før jeg vidste du ikke ville ramme folk på din msn liste, så jeg håbede på noget aktivitet fra eks. dine venner osv. sådan jeg kunne splitte flåden om.


Men det med jeg ikke rigtig har haft lyst, ja det kommer vel for alle ogamers på et tidspunkt, men hovedsagen er jeg ikke er stoppet, og hvorfor jeg ikke er stoppet. Og det er jeg jo fordi jeg ikke kan stoppe. Man er det man kalder ogameman.

Centrino
Forumofob

Number of posts : 9
Localisation : Odense
Registration date : 2007-05-15

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Anexio Sun 2 Mar - 22:08

0 på ja
6 på nej

1 stemme mangler.


alle var enige om at det blev et nej.
ikk så meget din plads og din flåde.
det er mere dit ry. Smile
du er velkommen til at ansøge en anden gange.

Centrino (d.2/3-2008) Alcolo

EDIT:
0 PÅ JA
7 PÅ NEJ

0 STEMMER MANGLER

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Centrino (d.2/3-2008) Empty Re: Centrino (d.2/3-2008)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum