Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

4 posters

Go down

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Empty Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

Post  Anexio Sat 29 Sep - 22:39

Ansøgning til .AD.
Hejsa Very Happy mit navn er så Mikkel (som i så på msn) nu ved jeg ikke om anexio har fortalt men, jeg er 17 år gammel, og går på HHX. Jeg er en smule ordblind kan jeg fortælle med det samme, så hvis der er noget i ikke forstår så bare sig til 
Jeg spiller i u2 hvor jeg er faldet til plads 34 efter en del ms. (gav 4 nye måner, så nu har jeg 6stk.) med de nye måner har jeg 4 spring og de andre måner bygges op.
Jeg har en miner /raider account (60-40)%.
Min flåde består af 3000ss’er 800ds 50 irc + det løse. Jeg er nok en af de mest aktive i min alliance i u2. Selv om den er ret død. (kun mig og bonk er aktive Wink ) tja jeg kan sige jeg er aktiv i krigen mod db. og som jeg ved er .AD. i krig mod 2 alliancer. Der vil jeg naturligvis hjælpe alt hvad jeg kan.
Jeg er ikke den der laver de store hof’s på min u2 da jeg mangler rec. Men jeg laver da en del 10-20mio profit’s kampe.
Jeg ved bonk har ansøgt accounten og vil sige han er en meget dygtig kandidat. Men håber da det bliver mig Wink
Jeg er meget aktiv. Men pga. af skole kan jeg kun være på fra Edit Klahn: Følsom oplysning, men er meget aktiv i hverdagene (normalt) vilket også er ok efter min mening.
Ville da være dejligt at komme i en alliance hvor gennemsnits alderen er mindre end vores i demons u2. Den er næsten 30 vil jeg gætte på Razz
//HARTZ










^^skrevet af hartz bby da hans bruger ikk er aktiv endnu

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Empty Re: Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

Post  Klahn Sat 29 Sep - 22:49

Altså:

Ting der trækker ned:

Dit navn - jeg har eneret på det i denne alliance Smile
Din uddannelse - der er for meget pusheri i det der handelshalløj Razz
Antallet af MS - hvad skal man bruge det til Razz køb deu for resurserne, og flyv lidt længere Razz


Ting der trækker op:
Aktiv - skulle da være noget nyt i AD
Du kan finde ud af at bygge destroyere Very Happy
Ergo - jeg stemmer for Smile
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Empty Re: Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

Post  NanoBug Sun 30 Sep - 11:05

Lyder meget fornuftigt Hartz. Du har jo også stået på standby i et stykke tid nu.

Jeg vil gerne lige vente med at afgive min "dom" til Bonk har haft chancen for at vise interesse.
Et spørgsmål som også stilles til Bonk:
Kan du være aktiv på 2 kontoer?
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Empty Re: Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

Post  HARTZ Sun 30 Sep - 12:51

ja NanoBug det ville jeg mene jeg kan Smile ellers ville jeg ikke ha søgt sådan en god account. Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Spinny
HARTZ
HARTZ
Serial spammer

Number of posts : 280
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere Empty Re: Hartz ansøger om og overtage en af gudernes brugere

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum