Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Creeps Ansøger Overtagelse af en Gude Account xD

2 posters

Go down

Creeps Ansøger Overtagelse af en Gude Account xD Empty Creeps Ansøger Overtagelse af en Gude Account xD

Post  Creeps Fri 24 Aug - 18:11

Hep Hey Guder.
Mit navn er Henrik, og jeg kunne vildt godt tænke mig og overtage den account i har.
Jeg er 24 år gammel, og laver PT ikke en skid andet end og sidde op hele natten og raide folk i ogame Smile - Dvs jeg spiller også en smule wc3 en gang i mellem.

Jeg havde mig en hyggelig snak med NanuBug via forum/IRC og syntes så jeg lige skulle smide en ansøgning herind, og der gør jeg jo så selvfølgelig.
Nu ved jeg ikke hvor meget i ved at det vi har snakket om, men her kommer da det vigtigste info om mit ogame liv.

Uni3 - Miner i top150 (Lige startet der, fik accounten)
Uni5 - Miner / Raider. Sådan en bladet account, top 80.
Jeg har spillet top 100 i uni8 and top 120 i uni6, men har PT kun de to accounts.
NanuBug nævnte jo at denne account har brug for en masse focus, og det har jeg tænkt mig og gi den.
Well, ved ikke hvad jeg ellers lige kan komme på, hmm.. Jeg sidder tit oppe hele natten og raider og raider, og jeg har det sådan at når jeg ikke er hjemme, så er flåden heller ikke xD Uanset hvor stort forsvaret er Smile

Som jeg også skrev til NanuBug, at hvis i henaf vejen syntes at jeg ikke klarer det godt nok, eller at jeg ikke gør som i syntes jeg skulle gøre så kan i til hver en tid sige at i syntes i vil ha en anden bruger til accounten. Men det tror jeg næppe kommer til og ske, he he Cool

Anyways, hvis i vil vide mere så må i altså bare spørge løs.

Mvh en virkelig spændt Ogamer.

Creeps
Forumofob

Number of posts : 5
Registration date : 2007-08-23

Back to top Go down

Creeps Ansøger Overtagelse af en Gude Account xD Empty Re: Creeps Ansøger Overtagelse af en Gude Account xD

Post  NanoBug Fri 24 Aug - 18:12

Kan kun sige " Velkommrn til" Very Happy
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum