Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

3 posters

Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Kongen4281 Tue 15 May - 17:54

Navnet: Michael
Alder: 20
Beskæftigelse:butiks-SLAGTER Very Happy

Jeg er en aktiv ogamer siden den 19 december 2005.

Jeg ligger pt. på plads 74 i point og 20 i flåder.
Grunden til min ansøgning til AD. er meget simpel.
Jeg vil være med i eliten - i toppen.
Eneste vej dertil er AD.
AD. er toppen af kransekagen, og jeg ønsker at være en part af dette.

Hvad kan jeg give AD?
Forum aktivitet, ingame aktivitet, 4 måner med springportal.
En aktiv flåde som jeg gerne rykker rundt for at støtte op om alliancen.
Jeg forkorter gene min sønhedssøvn for at hjælpe et alliance medlem.
Jeg sletter gerne en koloni for at være behjælpelig hvorend det skal være.

Ud over det kan jeg tilføje en god portion erfaring fra spillet både som grundlægger og leder for tidligere alliancer.
Pt. er jeg i T.N.T. som jeg har grundlagt, og som i nok kan se ligger på en forholdsvis pæn placering.

Jeg ligger 24 pladser under kravet, men håbe at min flåde plads som nummer 22 kan stå som dispensation for de mangelende point.

Mine tidligere alliancer er:
KING ( grundlægger) startede op med at lave denne alliance, da vi var på toppen lå på en placering som nummer 17.

FCW (oc-leder) FCW blev oprettet som en wing til KING, men det endte med at vi trak alle de stærkeste spillere i FCW, og KING gik til grunde.
FCW's tpplacering var plads 12.

UNR (venstre hånd for IkeDK ) rykkede til UNR efter en lyn visit i DGoZ, som absolut ikke var min kop te, efter 1 måned i UNR blev jeg venstre hånd, eftersom IkeDK havde for meget og se til, og det gav faktisk en pæn fremgang efter mig og min bror trådte til som ekstra ledere. UNR's top placering nåede vidst plads. 9 mens jeg var med, UNR gik senere i opløsning.

Patriot (Wing leder ) startede som almindeligt medlem, var jeg vidst i 3 måneder, så var der afstemning om en ny leder til wingen hvor jeg stillede op, og blev valgt ud af 5 forskellige personer, med omkring 85% af stemmerne.
Jeg førte Patriot Wing helt op side om side med patriot, hvor vi faktisk havde overhalet patriot både med flåde og forskning, dog ikke point.
Dette skete ved at patriots store spillere valgte at følge mig som leder, grundet skyggen's store inaktivitet, og dårlige leder egenskaber.
da patriot wings store fremgang blev for meget for patriot, blev jeg kaldt tilbage til patrot for at være hjælpe leder der, men vil nu nærmere mene jeg stpd som den folk så som leder, grundet de 3 andre der skullle forestille ledere ikke var rigtigt aktive.
Da jeg og 4 andre patriot medlemmer blev trætte af dette hoppede vi ud af patriot, hvorefter patriot skiftede navn til exile.
Skyggen er nu stoppet med spillet, min og de 4 andre spilleres afgang fra patriot fik patriot's storhedstid til at vakle, og patriot er nu ikke længere en stor alliance, nærmere en middelmådig alliance.

T.N.T. Mig na krull, iwers, broks og tichondrius (tidligere corvinus) besluttde os for at lave en ny alliance, som vi kaldte for T.N.T. torva niveus tigers - de vilde hvide tigere.
vi har kæmpet os fremad, fået nogle nye medlemmer, flere af dem tidligere patriot og ligger pt. smo nummer 9 over alliancer.

Men nu trænger jeg til noget nyt blod, noget der kan få skudt gang i min ogame karriere igen, noget der kan give mig den rigtige lyst til spillet igen, den eneste mulighed vil jeg tro er AD.

Håber i vil se på min ansøgning med de positive øjne, og give mig en mulighed for at bevise mit værd.

Kongen - Out.

Kongen4281
Forumofob

Number of posts : 8
Registration date : 2007-05-14

Back to top Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Re: Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Anexio Tue 15 May - 18:29

hold da helt keje
en nice ansøgning Shocked
heehe Laughing

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Re: Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Kongen4281 Tue 15 May - 18:36

hellere en lang og fyldig ansøgning der viser jeg har tjek på min ogame karriere end en kort en og en masse spørgsmål der skal besvares. Wink

forresten accounten har jeg overtaget fra lord pawbino, som stoppde med spillet, men som dog er startet igen med en anden account.

jeg startede mere eller mindre uden flåde på accounten, og har bygget op siden hen.

er egentlig ikke bleg for at vise flåden så den får i da lige med i ca. tal.

36000 lj
800 krydsere
1100 store jægere
4050 SS
250 bombere
55 destroyers
160 interceptor
1 dødsstjerne .

vil mene lille transporter, store transportere og recyclers er irellevant, og derfor ikke er nødvendigt at ligge offentligt Smile

yderligere spørgsmål kan i spørge om over msn.
milvus_milvus2003@hotmail.com

Kongen4281
Forumofob

Number of posts : 8
Registration date : 2007-05-14

Back to top Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Re: Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Einstein2 Tue 15 May - 20:40

Hej Mester Very Happy

Jeg har jo snakket en del med dig, og du lyder til at være en fornuftig fyr ( Lidt tågen engang imellem gør ingen fortræd Wink )

Din flådeplacering og ansøgning er absolut et +.
Desværre ligger du lidt under vores Krav.
Hvis du virkelig er intereseret ( hva jeg tror du er ) ka du godt klemme balderne sammen og stige lidt mere Smile
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Re: Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Kongen4281 Wed 16 May - 19:28

højst ærede AD. kiggede lige på einsteins indlæg, og vil ikke være personen der kommer ind og smadrer jeres krav.

derfor vil jeg sætte min ansøgning på stand by, indtil jeg minimum er i top-50 .

Vi havde et møde om dette i T.N.T. igår, og der var folk der både ville stoppe osv. hvis mig og cen trino stoppede eftersom flere spillere rent faktsk spiller pga. mig.

derfor tager jeg min tørn som grundlægger og leder i TNT, og vender tilbage når jeg når top-50. Smile

Kongen4281
Forumofob

Number of posts : 8
Registration date : 2007-05-14

Back to top Go down

Kongen4281 ansøger Avatar di Deus Empty Re: Kongen4281 ansøger Avatar di Deus

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum