Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning om optagelse i AD

5 posters

Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Ansøgning om optagelse i AD

Post  fredefup Tue 3 Oct - 23:51

Hej med jer.

Jeg er en ungdommelig gut på snart 44 som hermed søger optagelse i AD.
Jeg startede i Urban i marts måned og da lederen der stoppede overtog jeg en tid. Herefter havde jeg vokset mig stor nok til at joine DGoZ, som jeg pt. er medlem af.

Jeg har varet væk fra gamet i ca. 3 måneder og er derfor røget omkring 100 pladser ned.

Jeg har tidligere raidet sammen med oglen.

Med venlig hilsen

FredeFup

fredefup
Forumofob

Number of posts : 4
Registration date : 2006-10-03

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Lord Oglen Tue 3 Oct - 23:55

Hey FF, det var godt at se du fik taget dig sammen..! Smile

Ja, det er jo selvfølgelig lidt skidt med din nyværrende placering.. Men jeg kender dig jo, du vil være hurtigt tilbage så snart du kommer ordenlig igang igen.. Så hvis du kan love mig det så er jeg sq MEGET positiv over for dig som ADer... Men der er lige 9 andre også Smile

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Einstein2 Wed 4 Oct - 0:02

Hej Fredefup Very Happy

Dejligt at se et nyt ansigt herinde.. Ka se at din placering på nuværende tidspunkt ik er optimal, men så vidt jeg husker, og som du ogs' fremhæver har du lagt noget højere, på et tidspunkt..

Oglen er jo ogs' inde, han skriver positivt om dig, men Hæææj, han er jo heller ikf for spids Razz ( Lille Joke )

Vi ka lige se hva de andre siger Wink

Forreste.. Vi er jo i en "Lille Krig" for tiden.. Hvordan har du det med du ka riskiere at blive jagtet, og hvis det bliver nødvendigt at være oppe til Kl lort for at hjælpe os andre i tilfælde af vi sku få brug for det eller omvendt Smile ?
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  fredefup Wed 4 Oct - 0:16

Ja så godt at Fallen er i krig med jer og det er nogle kæmper i forhold til lille mig og ved ikke hvad jeg kan i forhold til dem, men hvad f.. der er ikke andet end at lege med på legen. Har da også en som nabo og det kunne nu være ligemeget.

Da jeg spillede for fuld knald var jeg ikke bleg for at stå op midt om natten for at raide m.m. og det er jeg vel heller ikke nu.

Til daglig er jeg kørselskordinator og køre også selv med handicappede og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Nå ja jeg kan vel også lidt fra arbejde, men øverste høvding er nok ikke intereseret i at jeg spiller, men hvad han ikke ser har han vel ikke ondt af Laughing
EDIT Sassicaia> det er en rigtig dårlig idé at skrive hvornår man er online på et offentligt forum - det er nærmest en invitation på at blive raidet

fredefup
Forumofob

Number of posts : 4
Registration date : 2006-10-03

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Einstein2 Wed 4 Oct - 0:24

Hvilken type spiller er du egentlig ?
Ka se du ik ligger i top 200 i flåder ( Medmindre jeg er blind hva godt ka ske Laughing )

Alliacen er jo et godt Mix af Unge og Gamle spillere ( Hører selv til en af de unge selvom det ik ser således ud ) Der passer du jo ogs' ind i en af disse målgrupper Wink

Må lige se hva de andre hoveder siger før jeg snakker for meget..
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  fredefup Wed 4 Oct - 0:56

Jeg er raider....
Ja jeg ved ikke engang hvor jeg selv ligger i flåde pt. men det kommer der styr på med tiden håber jeg.

fredefup
Forumofob

Number of posts : 4
Registration date : 2006-10-03

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  CBi Wed 4 Oct - 0:56

Hey FredeF, og velkommen til! Du fik lige pludselig travlt med at søge hva'?! Razz

Jeg synes din alder er et plus, da vi helt sikkert foretrækker modenhed... selvom nogen herinde kan være nogle værre pjathoveder nogen gange! Smile

Din placering derimod trækker ned... Jeg vil gerne se forbedringer før jeg vil foretage mig yderligere... Når du når top75-100 vil jeg begynde at kigge nærmere på dit avancement... Hvis du kan fremvise et par hits i ny og næ, så vil det ikke være skidt for din ansøgning... Kort sagt: Smør leddene og vis at du ikke er gammel og rusten! Wink
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Lord Oglen Wed 4 Oct - 9:59

I modsætning til CBi er jeg ikke nervøs for din placering, for jeg kender dig og ved du lyn hurtigt vil opfylde vores krav så snart du kommer ordenlig ingang igen.. Smile

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  fredefup Sun 8 Oct - 21:38

Crying or Very sad Tak for jeres svar. Jeg gør alt hvad jeg kan for at komme op i placering, men der er en lille vej derop så det tager lidt tid. Det hjælper hellerikke når ens gamle fjende, "Frankovic" fra Volturas har netop besøgt en at mine kolonier.

Surt at miste en del. Crying or Very sad

fredefup
Forumofob

Number of posts : 4
Registration date : 2006-10-03

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Klahn Mon 9 Oct - 11:26

kan du hjæpe med online offline på frankovic, evt. finde ud af hvordan han spiller, så vil jeg da gerne nuppe det der er tilbage af hans flåde... ligger ikke så langt fra.

men er sq fint med et par nye folk her inde at mobbe:)

//Klahn - over and out
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Lord Oglen Mon 9 Oct - 20:16

Hehe FF, jeg er det nyeste medlem jo.. Jeg har mest at sige! Smile Klahn luk, det er dig der bliver den mobbede Very Happy Ansøgning om optagelse i AD Ange

Øglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i AD Empty Re: Ansøgning om optagelse i AD

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum