Ansøgning
+2
An00bis^
sway
6 posters
Page 3 of 4
Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ansøgning
det er bare det at han ved hvor mine andre planeter er os - 2, men de sidste 2 planeter har jeg stort set ingen arealer på..
FuraX- Guest
er jeg ved, men der er bare næsten ingen fri inden for 4-6 så tog en 8..
nu vil vixen også have jeg skal betale ham for en IAP, han har sq fået rigeligt af mig, grr hvor er jeg sur lige nu..
nu vil vixen også have jeg skal betale ham for en IAP, han har sq fået rigeligt af mig, grr hvor er jeg sur lige nu..
FuraX- Guest
Hej Zerohero.
Vi har vendt og drejet din ansøgning men vi må desværre takke nej. Vores alliance bygger på at dens medlemmer har tænkt sig at holde et højt niveau både nu og på sigt... og din falden i klassementet har ikke været så overbevisende.
Vi dog allesammen blevet enige om at hvis du kommer tilbage i top 50/top100 så vil vi gladeligt kigge på din ansøgning igen
... Indtil da så ses vi i baren?
Mgh. Sassicaia
Vi har vendt og drejet din ansøgning men vi må desværre takke nej. Vores alliance bygger på at dens medlemmer har tænkt sig at holde et højt niveau både nu og på sigt... og din falden i klassementet har ikke været så overbevisende.
Vi dog allesammen blevet enige om at hvis du kommer tilbage i top 50/top100 så vil vi gladeligt kigge på din ansøgning igen
... Indtil da så ses vi i baren?
Mgh. Sassicaia
Jeg forstår..
lidt uheldigt jeg blev angrebet, men jeg kæmper mig op ad klassementet og vender tilbage når jeg er i top 100..
ZeroHero siger tak for nu og på gensyn
lidt uheldigt jeg blev angrebet, men jeg kæmper mig op ad klassementet og vender tilbage når jeg er i top 100..
ZeroHero siger tak for nu og på gensyn
FuraX- Guest
jamen jeg vil gerne have lov at ansøge igen..
lige pt tror jeg dog at jeg har et problem med cry, hvilket skyldes en fejl fra alghoutis side..
jeg angreb cry's wing som vi åbentbart havde iap med, men det var der ikke informeret noget om nogen steder.. cry's wings navn er crybc så jeg tænkte ikke nærmere over det da navnet ikke minder om en wing.. men ja, nu er jeg så ude af stald:) men problemet er at jeg bliver spioneret af critor fra cry alliancen..
det skal lige siges at jeg ikke ville betale personen jeg angreb tilbage da der ikke stod noget om IAP på stalds forum eller alliance side(det gør der så nu)
er forresten kommet i top 100 igen.. jeg er dog ikke meget aktiv de næste 2 dage, men jeg skal nok holde mig lige omkring plads 100;)
fleetsaver lige så critor ikke kommer på besøg..
/zeroHero
lige pt tror jeg dog at jeg har et problem med cry, hvilket skyldes en fejl fra alghoutis side..
jeg angreb cry's wing som vi åbentbart havde iap med, men det var der ikke informeret noget om nogen steder.. cry's wings navn er crybc så jeg tænkte ikke nærmere over det da navnet ikke minder om en wing.. men ja, nu er jeg så ude af stald:) men problemet er at jeg bliver spioneret af critor fra cry alliancen..
det skal lige siges at jeg ikke ville betale personen jeg angreb tilbage da der ikke stod noget om IAP på stalds forum eller alliance side(det gør der så nu)
er forresten kommet i top 100 igen.. jeg er dog ikke meget aktiv de næste 2 dage, men jeg skal nok holde mig lige omkring plads 100;)
fleetsaver lige så critor ikke kommer på besøg..
/zeroHero
FuraX- Guest
skrev lige til critor at det ikke var min skyld osv. så fik lige dette svar.. håber jeg kan stole på ham.
o.k du har ret...
det gjorde der faktisk ikke på det tidspunkt..
så vi lader den ligge her..
Critor
o.k du har ret...
det gjorde der faktisk ikke på det tidspunkt..
så vi lader den ligge her..
Critor
FuraX- Guest
Det er godt du er kommet op zero
behøver ikke stille noget spørgsmål da du har svaret på dem før
behøver ikke stille noget spørgsmål da du har svaret på dem før
sway- Serial spammer
- Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22
yep.. nu er jeg igen oppe ved de store drenge..
Dgoz har prøvet at hverve mig..:S synes de har rigeligt med medlemmer.. tror de har styr over hvem der er medlem:D
Dgoz har prøvet at hverve mig..:S synes de har rigeligt med medlemmer.. tror de har styr over hvem der er medlem:D
FuraX- Guest
zerohero wrote:yep.. nu er jeg igen oppe ved de store drenge..
Der skal nok stå: tror ikke de har styr over hvem der er medlem:D
sway- Serial spammer
- Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22
Synes det ser interessant ud. Og du har jo også været rigtigt aktiv i vores forum, hvilket jeg betragter absolut som et plus.
Fimbulvinter- Sassicaia
- Number of posts : 231
Registration date : 2005-12-16
ZeroHero FTW
Han er også den eneste der, efter at være blev afslået, er fortsat med at være aktiv inde på vores forum, viser han brænder for det
Han er også den eneste der, efter at være blev afslået, er fortsat med at være aktiv inde på vores forum, viser han brænder for det
Hej Zerohero.
Velkommen tilbage!
Jeg har forhørt mig hos AlG og han har ingen betænkeligher ved at du skifter over til os...
Desuden så er du jo aktiv og motiveret +10
Jeg sætter en afstemning i gang og du får svar i morgen aften!
Mvh. Sassicaia
Velkommen tilbage!
Jeg har forhørt mig hos AlG og han har ingen betænkeligher ved at du skifter over til os...
Desuden så er du jo aktiv og motiveret +10
Jeg sætter en afstemning i gang og du får svar i morgen aften!
Mvh. Sassicaia
Uhh, det var sq gode nyheder.. det varmer mit krigeriske hjerte at høre i hvert fald nogen synes om mig..
kan næsten ikke vente til i morgen..
//ZeroHero
kan næsten ikke vente til i morgen..
//ZeroHero
FuraX- Guest
Jeg vælger altså at stemme imod, for jeg kan ikke tage en seriøst som kender sway så godt, uden at være blevet indlagt
NimD4- Flooder
- Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20
Du kan hermed kalde dig for AVATAR!
Men skynd at komme i top 50 sammen med os andre...
Send din ansøgning ingame...
Mvh. Sassicaia
Men skynd at komme i top 50 sammen med os andre...
Send din ansøgning ingame...
Mvh. Sassicaia
Tak, mange tak..
jeg iler, jeg iler;)
inden længe har jeg overhalet selv dig sassi..
jeg iler, jeg iler;)
inden længe har jeg overhalet selv dig sassi..
FuraX- Guest
velkommen til, men se frem til et pænt besøg af en masse ss'ere hvis du kommer for tæt på min placering
NimD4- Flooder
- Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20
mange tak for den fine velkomst nimD4:P
lige pt er jeg jo noob, men om 2 uger så skulle jeg gerne være rykket et godt stykke.. folk er ved at få flåder igen så der er masser af raidsmål..
lige pt er jeg jo noob, men om 2 uger så skulle jeg gerne være rykket et godt stykke.. folk er ved at få flåder igen så der er masser af raidsmål..
FuraX- Guest
Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Page 3 of 4