Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning til guderne i toppen!

5 posters

Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Ansøgning til guderne i toppen!

Post  dkk Mon 5 Jun - 17:47

Hej AD,

jeg er pt medlem af HELL og har været et trofast og loyalt medlem i HELL i mange måneder efterhånden og synes det er en kanon alliance...

Grunden til jeg ansøger er,at jeg har fulgtes med destroyer gennem hele spillet som nu har overtaget an00bis' account og har sagt han synes jeg burde ansøge.. og jeg har altid set AD som en alliance med stil.

Jeg er klart raider og holder mig ikke tilbage specielt ikke på de medlemsstærke alliancer som dgoz.. Jeg tror jeg kan biddrage med mange gode ting i AD, da jeg før har handlet med flere medlemmer i AD og jævnligt snakker med både thor og fuzzi og selvfølgelig destroyer.. håber i vil tage min ansøgning i betragtning.

Points- plads 56.. regner med at komme i top 50 inden for 2 dage.. jeg er altid under kraftig vækst..

Flåde - plads 70... det er primært fordi jeg har mange store skibe i stedet for lj og lt... men skal til at bygge på dem nu..

Mvh dkk
dkk
dkk
Forumofob

Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  CBi Mon 5 Jun - 20:18

Så du vil gerne være medlem af AD fordi Destroyer er blevet medlem??! scratch
Hvad så hvis Destroyer forlader os? Eller bliver sparket? Eller stopper med Ogame?
Så dør han!-An00bis^

Hvorfor vil du gerne forlade HELL, hvis du er så loyal og glad for dem??

Hvor gammel er du?
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  dkk Mon 5 Jun - 22:25

nej, jeg snakker jo også med flere i AD jævnligt og det lyder klart som en god alliance!!!

og så skiftede han og så ville jeg bare spørge nu hvor jeres medlemstal var faldet om der var mulighed.

og tror ikke han skifter da destroyer heller ikke ser nogen grund til det og er glad for AD og jeg vil da heller ikke forlade AD bare fordi der skulle ske et eller andet uventet..

jeg er 19 år gammel.. og jeg forlader ikke gerne HELL, men som sagt har jeg hørt AD også skulle være en god alliance fra flere af jeres medlemmer og der er god support mellem medlemmerne.. Smile
dkk
dkk
Forumofob

Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  An00bis^ Tue 6 Jun - 0:14

Hmmm.... Jeg spiller ganske vist ikke mere, men ved at du i sin tid var i DGoZ.

Nu er du i HELL.

Lad os så sige, at du kommer over til .AD. Hvem er så den næste alliance du rykker over til?

Det må jo så være den alliance der kommer til at ligger over .AD. ? Ka' vi stole på, at selvom .AD. skulle rykke helt ud af top10 (dette sker selvfælgelig ikke) at du så stadig ville være loyal overfor .AD. og .AD.'s medlemmer?
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  dkk Tue 6 Jun - 0:42

jeg var i dgozmini i meget et par måneder den gang jeg var meget lille og ikke havde den store sans for spillet.. jeg så hurtigt at det ikke var en alliance med hold i.. hvilket var grunden til jeg skiftede til HELL. Hvis i eventuelt skulle være i tvivl er i meget velkommen til at spørge i HELL om jeg ikke har været et aktivt, hjælpsomt og loyalt medlem...

Og nej skifter ikke til en stærkere alliance, hvis det skulle ske. jeg blev opfordret til at søge ind i AD og synes det er en god alliance.. det har intet med hvilken plads i ligger på.. jeg rykker ikke bare alliancer hele tiden... jeg har været i HELL i mange måneder efterhåden.. ved ikke hvorfor du tror det.. det var endda mig der sittede din account an00bis indtil destroyer var klar til at overtage den...

Så ja i kan klart stole på jeg ikke vil skifte alliance da dette ikke er min måde at spille på... jeg spiller på tillid og loyalitet.. håber stadig i vil tage min ansøgning i betragtning og spørg endelig,hvis der er mere...
dkk
dkk
Forumofob

Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  destroyer* Tue 6 Jun - 2:05

hey vil sige at DKK er Blandt de beste Ogame spillere, han ligger i top50, mener jeg nok.. og har kommet det på hurtig tid.. Kender ham IRL og han har hjulpet mig med en del... han er en nørd og sidder derfor meget ved pcen, med andre ord han er meget aktiv.. så jeg kan kun sige god for ham.

p.s. kan pt ikke logge på min rigtige bruger så derfor er dette min midlertidige bruger til den virker igen..

destroyer*
Forumofob

Number of posts : 1
Registration date : 2006-06-06

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  Fuzzi Tue 6 Jun - 3:29

Hej dkk Smile

Ja vi har jo efterhånden talt sammen flere gange og er ved at lære hinanden at kende rigtigt godt Smile

Jeg har jo også ligeledes talt en del med Destroyer og I går jo fint i spænd sammen og vil være en god støtte for hinanden Very Happy

At du har været i flere alliancer, det er der jo også flere andre der har, så hvis du har et afklaret forhold med Hells så skal det ikke pege nedaf efter min mening Cool

Du har ligeledes i de sidste par uger vist, at du er en god raider og er steget gevaldigt og det er jo en rigtig god ting Ansøgning til guderne i toppen! Yaisse

Så efter, at vi har fået nogle misforståelser ryddet af vejen, og Destroyer der jo også kommer fra Hells siger god for dig vil jeg ligeledes være posvitiv stemt Ansøgning til guderne i toppen! Ange

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  dkk Tue 6 Jun - 3:47

jo tak drenge, jeg er glad for jeres støtte...

og ja vi er ved at lære hinanden godt at kende, efter vi fik misforståelserne fjernet Smile

Men jo det er også rigtigt stiger meget på det sidste går i god fart fremad. og hvad angår HELL så spurgte jeg dem før jeg ansøgte for at være sikker på det var ok med dem og jeg har deres fulde opbakning så intet i klemme der heller...

Så tak for det pirat
dkk
dkk
Forumofob

Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25

Back to top Go down

Ansøgning til guderne i toppen! Empty Re: Ansøgning til guderne i toppen!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum