Ansøgning til Guderne
+3
CBi
Einstein2
VenQ
7 posters
Page 1 of 1
Ansøgning til Guderne
Så er tiden kommet til at jeg måtte søge ind hos guderne
Hvorfor lige jer?
For det første har jeg altid set jer som den sejeste og stærkeste alliance. Dernæst kan jeg også godt lide at omfanget af alliancen er overkommeligt.
Udefra ser kemi'en i .AD. ud til at kunne fungere.
Hvem er jeg?
Ingame hedder jeg VenQ, nuværende medlem af SPQR
Plads: point 41, flåder 14
Jeg søger ind hos jer, da jeg gerne vil nå blandt topspillere, og prøve at slås mod de store drenge.
Jeg kan se på de andre ansøgninger, at alderen også spiller en betydelig rolle.
Jeg må afsløre at jeg er 18 år, habil matematisk gym-elev, i sin bedste alder.
Det skulle vidst være det hele. Svarer selvfølgelig på de fleste tænkelige spørgsmål
Hvorfor lige jer?
For det første har jeg altid set jer som den sejeste og stærkeste alliance. Dernæst kan jeg også godt lide at omfanget af alliancen er overkommeligt.
Udefra ser kemi'en i .AD. ud til at kunne fungere.
Hvem er jeg?
Ingame hedder jeg VenQ, nuværende medlem af SPQR
Plads: point 41, flåder 14
Jeg søger ind hos jer, da jeg gerne vil nå blandt topspillere, og prøve at slås mod de store drenge.
Jeg kan se på de andre ansøgninger, at alderen også spiller en betydelig rolle.
Jeg må afsløre at jeg er 18 år, habil matematisk gym-elev, i sin bedste alder.
Det skulle vidst være det hele. Svarer selvfølgelig på de fleste tænkelige spørgsmål
VenQ- Stedkendt
- Number of posts : 28
Registration date : 2006-06-01
Re: Ansøgning til Guderne
Ka se du ligger rigtig fornuftigt til i flåder, men hvilken slags spiller er du?
Miner/flåder eller bare en af delene?
Miner/flåder eller bare en af delene?
Einstein2- Flooder
- Number of posts : 516
Registration date : 2006-05-10
Vil nok helt klart kvalificere mig selv som raider (hvilket også kan ses på flådestatestiken)
Har ikke tålmodighed til de miner
VenQ- Stedkendt
VenQ wrote:Vil nok helt klart kvalificere mig selv som raider (hvilket også kan ses på flådestatestiken)
Så er du jo lige min type af spiller
Kunne jo godt være du var monsterminer, med mange solarsats
Einstein2- Flooder
- Number of posts : 516
Registration date : 2006-05-10
Nåe, så krydses vore veje atter igen! Der er jo ikke noget at sige til, at du vil være blandt de absolut bedste, det vil de fleste vel...
Hvorfor skulle vi give dig adgang til vores esklusive selskab? Du må helt sikkert kunne sælge dig bedre end det!
- Har du nogen fjender eller andre "lig i lasten"??
- Er der nogen, som du ikke vil angribe??
- Er du parat til at slette en eller flere planeter efter vores valg og plante dem efter vores ønske?
Hvorfor skulle vi give dig adgang til vores esklusive selskab? Du må helt sikkert kunne sælge dig bedre end det!
- Har du nogen fjender eller andre "lig i lasten"??
- Er der nogen, som du ikke vil angribe??
- Er du parat til at slette en eller flere planeter efter vores valg og plante dem efter vores ønske?
Som medlem må jeg nok acceptere et par af jeres kriterier.
Vil dog lige gøre det klart, at jeg har igen hemmelige fjender, ingen skeletter i skabene.
Selvfølgelig har jeg pers. iap med et par spillere, men det er dog kun meget få.
Jeg kan også sagtens gå med til at slette et par kolonier. Minerne på mange af dem kunne sagtens være større
Vil dog lige gøre det klart, at jeg har igen hemmelige fjender, ingen skeletter i skabene.
Selvfølgelig har jeg pers. iap med et par spillere, men det er dog kun meget få.
Jeg kan også sagtens gå med til at slette et par kolonier. Minerne på mange af dem kunne sagtens være større
VenQ- Stedkendt
Hej VenQ
Det er da altid rart med lidt ros til os , men du er nødt til at have lidt tålmodighed, da vi er fyldt op i alliancen lige pt.
Hvorfor vil du forlade SPQR ??
Det er da også en seriøs og overskuelig alliance.
I øvrigt er der andre der har søgt før dig, som udviser stor tålmod, og det bør jo også præmieres. Dermed ikke sagt at du ikke kan komme ind......vi er en åben alliance med demokratiske spilleregler så alle ansøgere får en fair chance.
Det er da altid rart med lidt ros til os , men du er nødt til at have lidt tålmodighed, da vi er fyldt op i alliancen lige pt.
Hvorfor vil du forlade SPQR ??
Det er da også en seriøs og overskuelig alliance.
I øvrigt er der andre der har søgt før dig, som udviser stor tålmod, og det bør jo også præmieres. Dermed ikke sagt at du ikke kan komme ind......vi er en åben alliance med demokratiske spilleregler så alle ansøgere får en fair chance.
Fenrisulven- Serial spammer
- Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16
SPQR er bestemt en hyggelig og overskuelig sammenslutning af folk med kærlighed for ogame.
Jeg er bare desværre begyndt at føle, at jeg er vokset fra alliancen.
Medlemmerne i allyen har jeg det enormt fint med, men nu vil jeg som sagt, gerne op i de højere luftlag
Tålmodighed har jeg nok af, så tag jer bare god tid, så sagerne kan blive drøftet
Jeg er bare desværre begyndt at føle, at jeg er vokset fra alliancen.
Medlemmerne i allyen har jeg det enormt fint med, men nu vil jeg som sagt, gerne op i de højere luftlag
Tålmodighed har jeg nok af, så tag jer bare god tid, så sagerne kan blive drøftet
VenQ- Stedkendt
NU når Anoobis ikke er her mere... så vil jeg da lige overtage hans plads..
HVIS det var, villle du så være villig til at stå op kl 4 og lave angreb ?
-den ska jo komme
-den ska jo komme
NimD4- Flooder
- Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20
NimD4 wrote:NU når Anoobis ikke er her mere... så vil jeg da lige overtage hans plads..
-den ska jo komme
Det var altså ikke sådanne han formulerede det!!
"Hvis det var krævet af dig, kunne du så finde på at stå op kl 4, bare for at sende en flåde afsted?"
og som altid, så hjælper bestikkelse i baren
NimD4- Flooder
"Hvis det var krævet af dig, kunne du så finde på at stå op kl 4, bare for at sende en flåde afsted?"
Ja det var den han fik af de gamle , da vi skulle optage ham i sin tid
Fenrisulven wrote:"Hvis det var krævet af dig, kunne du så finde på at stå op kl 4, bare for at sende en flåde afsted?"
Ja det var den han fik af de gamle , da vi skulle optage ham i sin tid
Tror størstedelen har fået den sætning
NimD4- Flooder
Uhh.. Den er klassisk, og jeg kan lide den
Det er en kendsgerning, at jeg finder de mest kreative tidspunkter på døgnet til gode raids. Forvent at jeg sidder online, når det mindst venter jer.
Så ja.. står gerne op kl 4 for at sende flåden afsted
Det er en kendsgerning, at jeg finder de mest kreative tidspunkter på døgnet til gode raids. Forvent at jeg sidder online, når det mindst venter jer.
Så ja.. står gerne op kl 4 for at sende flåden afsted
VenQ- Stedkendt
Hej VenQ
Som tidligere S.P.Q.R medlem og hvor jeg også stadig taler meget med The one og Midacko kan jeg jo lige supplere med, at det er nogle flotte Raids du har lavet
Men hvad siger S.P.Q.R til at du vil videre ? - men hvis du har en afklaret og fornuftig holdning med dem, ja så skal du absolut være velkommen efter min mening
Som tidligere S.P.Q.R medlem og hvor jeg også stadig taler meget med The one og Midacko kan jeg jo lige supplere med, at det er nogle flotte Raids du har lavet
Men hvad siger S.P.Q.R til at du vil videre ? - men hvis du har en afklaret og fornuftig holdning med dem, ja så skal du absolut være velkommen efter min mening
Fuzzi- Flooder
- Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27
Mange tak for de pæne ord Fuzzi
Jeg undrettede selvfølgelig MiDracko og The One inden jeg søgte ind hos jer.
De så her ud til at kunne acceptere mit ønske om skift af alliance.
Det er jo desværre ikke første gang vi ser et S.P.Q.R medlem tage .AD.-trøjen på, så de har da også vænnet sig til en del. Jeg håber at jeg kan føre traditionen videre
Jeg har sammen med MiDracko og The One indgået en yderst hemmelig aftale, om at vi stadig vil hjælpe hinanden, i stil med den du stiftede i sin tid.
Der skulle meget gerne være styr på tingene i S.P.Q.R-lejeren, og så vidt jeg ved har de stadig humøret oppe.
Jeg undrettede selvfølgelig MiDracko og The One inden jeg søgte ind hos jer.
De så her ud til at kunne acceptere mit ønske om skift af alliance.
Det er jo desværre ikke første gang vi ser et S.P.Q.R medlem tage .AD.-trøjen på, så de har da også vænnet sig til en del. Jeg håber at jeg kan føre traditionen videre
Jeg har sammen med MiDracko og The One indgået en yderst hemmelig aftale, om at vi stadig vil hjælpe hinanden, i stil med den du stiftede i sin tid.
Der skulle meget gerne være styr på tingene i S.P.Q.R-lejeren, og så vidt jeg ved har de stadig humøret oppe.
VenQ- Stedkendt
Hej VenQ,
Du er selvfølgelig klar over, at alle kan se dette, ikke?
Det gør det lidt svært at holde ting "yderst" hemmelige, hvis man skriver det på et offentligt forum
Du er selvfølgelig klar over, at alle kan se dette, ikke?
Det gør det lidt svært at holde ting "yderst" hemmelige, hvis man skriver det på et offentligt forum
Fimbulvinter- Sassicaia
- Number of posts : 231
Uhh... ham VenQ er vist ikke for kvik... Vi skal vist tage hans ansøgning op til revurdering...
He.. he.. - helt OK - det er vist ikke nogen særlig stor hemmelig mere, at jeg stadig støtter og hjælper S.P.Q.R - jeg har jo flere steder på det store forum gjort opmærksom på det
Så jeg tror, at det er det VenQ hentyder til - så helt OK
Så jeg tror, at det er det VenQ hentyder til - så helt OK
Fuzzi- Flooder
- Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27
Hej VenQ
Guderne har talt. Vi er blevet enige om at du har potentiale, og ønsker dig velkommen i .AD.
Send en ansøgning in-game, så vi kan ordne de sidste 'papirer'.
Guderne har talt. Vi er blevet enige om at du har potentiale, og ønsker dig velkommen i .AD.
Send en ansøgning in-game, så vi kan ordne de sidste 'papirer'.
Yeah sådan
Det må fejres med en fanfare.
Festen fortsætter i baren
Det må fejres med en fanfare.
Festen fortsætter i baren
VenQ- Stedkendt