Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning til guderne.

+5
NanoBug
Fenrisulven
Einstein2
sway
TakForDenneGang
9 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Fuzzi Sun 28 May - 18:38

Hmm - jeg er vist lidt mere end forvirret over alle de account byninger m.m. Rolling Eyes

Jeg må nok desværre meddele, at der skal megen overtalelse for at få mig på positive tanker omkring TakForDenneGang og hans bror eller fra allyen D_Inc Evil or Very Mad

Jeg er for at sige det mildt blevet totalt r...... af AV100 og/ eller Soebro fra D_Inc Ansøgning til guderne. - Page 2 Angry1de Evil or Very Mad

Jeg stoler ikke på nogen fra D_Inch No

Jeg havde en klar aftale med Soebro om at han ville crasche sin flåde mod mig - men se lige efterfølgende - jeg vil da også senere gerne uddybe noget mere - men - har ikke mere tid før måske senere i aften eller i morgen Shocked

Uddrag af samtaler med Soebro / AV100 fra ally D_Inch


Hej Soebro!
Jeg ville høre, om vi måske kunne indgå et samarbejde, vi kunne lave en personlig IAP m.m.
Jeg spørger, fordi jeg kan se, at du har en måne på din planet xxxxxxx.
Jeg har ikke spioneret på dig, da vi nødigt skulle blive uvenner; men hvor udygget er den og evt. hvilken level.
jeg vil betale dig for at foretage scanninger ......
........
Hej Fuzzi
Du har ganske ret. men jeg må desværre meddele at jeg stopper med at spille inden alt for længe... så det er desværrre ikke aktuelt. jeg venter bare på at finde en stor nok flåde til at jeg kan smadre min.
-Soebro
......
Hmm - OK - det er jeg da ked af at høre!
Men det her spil - det tager også megen af ens tid, hvis man vil med fremme i forreste geled!!
Du nævner,at du vil finde en stor nok flåde, der kan smadre did - den har jeg da her på xxxxxxx - jeg vil da meget gerne stille mig til rådighed - og ja det går jo til et godt formål - at bekæmpe xxxxxx - så bare sig til!
Og kunne jeg evt. få en måne her; ja så vil jeg da være meget taknemmelig og jeg vil da også gerne være med til at sende en nærmere bestemt andel af overskuddet til en spiller som du bestemmer - hvis det er det der skal til!
......
Soebro Re:Måne og fælles fjende!
ja det lyder da som en ok. plan... jeg bygger lige en masse små jægere... så vender jeg tilbage :-) hvis det er... God fornøjelse med spillet.
Død over ........
-Soebro
................
Alle tiders - lyder helt OK!
Du siger bare til - min hovedflåde er parat med relativ kort varsel og lige p.t. inden for 10 timer.
Jeg sparer på Deu. derfor siger jeg omkring 10 timer alt afh. af mål m.v.!!
Glæder mig til at høre nærmere!!!
Mvh Fuzzi :O)
...............
Jeg vil lige tillade mig at opres. regler for spillerophør - således at der ikke er nogen, der får få ondt i r....! OG DEREFTER EN HEL DEL GODE OPLYSNINGER
..............
Hej igen Soebro!
Jeg tillader mig, at henvende mig igen, for at høre hvordan det går, og om vi stadig har en aftale!
Det ville som nævnt glæde mig og mange andre meget, at jeg kunne få hjælp af en måne - enten ved mig selv eller hos andre!
Det er blevet endnu mere aktuelt nu, ...........
...............
Jeg må meddele at jeg har fået påbud fra min alliance at hjælpe dem inden jeg smutter... desværre ............
..............
Hmm - OK - det er nok oså meget rimeligt; men som jeg elllers også skrev- så ville jeg sende en nærmere bestemt andel af ruinmarken til en af dig nærmere bestemt person!

Men er da ellers OK - Thats the life!!! - men du burde nu havde skrevet til mig, at du var kommet på andre tanker - efter jeg nu selv har totalt blottet mig for dig! Samt meddelt regler m.v. for spillerophør!

Mvh Fuzzi
.........

Derefter har jeg kigget lidt efter AV100 - men fik desværre ikke fat i hans flåde før den blev nuppet af en anden No

For sådan leger man s.. ikke med mig Evil or Very Mad


Last edited by on Sun 28 May - 18:59; edited 2 times in total

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 18:43

Det var sq os ledt gjordt. Jeg vil nu siger at han aldrig har nævnt dette. Ingen fra D_Inc vidste dette. Men jeg forstår ikke hvorfor det skal gå udover mig og joine .AD. , det har jo ingen betydning.
Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke har noget tilovers for mig ? , Jeg har sq aldrig snakket med dig før.

EDIT: Alle ?! Har kun haft 2 ..

Men det er så et nej til .AD. ? Sad

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Fuzzi Sun 28 May - 18:58

Hmm - måske / måske ikke - vi har demokrati her i .AD. og min stemme er kun 1 ud af mange Rolling Eyes

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 19:05

Okay, det er jeg da ked af at høre Fuzzi.. Jeg håbede vi kunne få et godt samarbejde her i .AD. hvis jeg kommer ind.

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  lagger Sun 28 May - 21:47

Hej.. Så vil jeg også komme med min mening om dette..

Jeg har været en af lederne af HELL, er dog gået lidt tilbage med ogame, og arbejder på at blive student -

Til temaet:
takfordennegang har fået 0 adgang til internt forum hos os samt lukket for at se onlinestatus af os. Han gav ingen besked om eventuel skift, selvom vi er meget åben overfor skift til en bedre ally. Den han overtog accounten af havde hele perioden af "karrieren" været aktiv i HELL, så det var skuffende at en "NOOB" overtog accounten og med det samme ansøgte hos jer. Det er en stor sandsynlighed at vi i aften kicker ham for at undgå besvær! I må så have held og lykke med ham (og pas på jeres flåder) han skifter af og til alliance og han er jo kun 14 år!!! Jeg vil slutte med at sige at accounten for første gang er steget så lidt siden den er blevet overdraget (Raids er der ikke mange af fra ham) så nak flåden af ham eller tag ham ind i varmen Ansøgning til guderne. - Page 2 Yaisse

Mvh lagger
og som allersidste tilføjelse
Jeg har altid kunne tænke mig og joine .AD.
Det sårede os, og pas på til i forbliver på toppladsen, ellers søger han ind i næste alliance Evil or Very Mad
+ en henvisning til vor forum med den ansøgning han skrev til os LINK

lagger
Forumofob

Number of posts : 2
Registration date : 2006-05-28

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Einstein2 Sun 28 May - 21:52

Ja så blev jeg da 100% overbevist Suspect
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  destroyer Sun 28 May - 22:06

LOL....


JOIN UFF.... det er der dem som intet sammenhold spiller...... så kan du med Aoe og Kylling få dem lidt op...

du er ihvertfald ikke velkommen her efter min mening!"

destroyer
Forumofob

Number of posts : 8
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 22:06

lagger wrote:Hej.. Så vil jeg også komme med min mening om dette..

Jeg har været en af lederne af HELL, er dog gået lidt tilbage med ogame, og arbejder på at blive student -

Til temaet:
takfordennegang har fået 0 adgang til internt forum hos os samt lukket for at se onlinestatus af os. Han gav ingen besked om eventuel skift, selvom vi er meget åben overfor skift til en bedre ally. Den han overtog accounten af havde hele perioden af "karrieren" været aktiv i HELL, så det var skuffende at en "NOOB" overtog accounten og med det samme ansøgte hos jer. Det er en stor sandsynlighed at vi i aften kicker ham for at undgå besvær! I må så have held og lykke med ham (og pas på jeres flåder) han skifter af og til alliance og han er jo kun 14 år!!! Jeg vil slutte med at sige at accounten for første gang er steget så lidt siden den er blevet overdraget (Raids er der ikke mange af fra ham) så nak flåden af ham eller tag ham ind i varmen Ansøgning til guderne. - Page 2 Yaisse

Mvh lagger
og som allersidste tilføjelse
Jeg har altid kunne tænke mig og joine .AD.
Det sårede os, og pas på til i forbliver på toppladsen, ellers søger han ind i næste alliance Evil or Very Mad
+ en henvisning til vor forum med den ansøgning han skrev til os LINK

lol, jeg tror at alt det du skrev har jeg allerede sagt.. I sagde at jeg var spion for .AD. .. Jeg har snakket med mrmanden, han sagde at han os kunne tænke sig og gøre det.. Men han skulle til og studere på univeritetet.. Så jeg spurgte så .AD. om jeg kunne joine.. Fordi hvis der ingen håb var ved .AD. Ville jeg BLIVE i HELL fordi jeg os godt kan lig den alliance. Og desuden kender du mig ikke, så du ved ikke om jeg skifter alliance. Og NEJ, det gør jeg ikke. Noget af det du skriver her er bare noget du bilder dem ind. Så jeg syntes bare du skulle lade vær med at sige jeg ikke er en værdig .AD.'er.

LOL, og angående raids, du ved ikke noget om dette.. Jeg fik konto'en igår !!! LOL.. Og jeg steg 3k points.. Ikke ret meget .. Men jeg skal jo lige finde ud af alle planeter osv.

Sikke et ****** du kan være lagger.

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Infected Sun 28 May - 22:30

TakForDenneGang wrote:LOL, og angående raids, du ved ikke noget om dette.. Jeg fik konto'en igår !!! LOL.. Og jeg steg 3k points.. Ikke ret meget .. Men jeg skal jo lige finde ud af alle planeter osv.

De 3k points kan jo kun være mrmanden der har lavet dem når du kun har haft accounten i én dag som du jo selv nævner... desuden så synes jeg at taleniveau'et skal holdes pænt og anstændigt her i andre alliancers forum.

Angående det med at du ikke skifter alliancer så har du jo selv nævnt at du både flyver fra den ene til den anden og at du også flyver fra den ene til den anden account...

Derefter vil jeg pointere min mening og det er;
Du er ikke engang DGoZ værdig!

/Infected

Infected
Forumofob

Number of posts : 2
Registration date : 2006-05-28

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 22:33

........ Jeg har ikke nævnt noget om det.

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 22:40

Til .AD. : Det hele her startede med at jeg overtog denne accaunt. Jeg ansøgte i .AD. , og nu flipper de ud over at jeg ansøger hos jer. I er helt klart min første privotet. Og HELL er min anden privotet. Er det så svært og forstå HELL ?! . Man kan da ikke blive så sur.. Jeg har snakket med ejeren af brugeren. Han sagde at det var OK. Så hvad er der at blive så sur over ? Det forstår jeg ikke helt. Men jeg gider ikke spamme i .AD.'s forum.. PM mig ingame hvis i har noget på hjertet :/ . Og desuden har jeg aldrig sagt at jeg har joinet en masse alliancer og have skiftet accaunt hele tiden. Jeg har haft 2 brugere. Jeg har været i de følgene alliancer:

D_Inc
Staldx
USW
_EF_

Det er altså ikke mange. Jeg blev kicket i 2 alliancer fordi jeg blev spærret i multi med min bror. Og jeg har snakket med HejFraMig om det. Så er det ikke lidt underligt og sige sådan noget ? .

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Fuzzi Sun 28 May - 22:42

Jeg har for ca.1 time siden modtaget denne besked Question


hmm jah har kigget lidt på jeres forum og har set takfordennegang har ansøgt og set din post omkring det der med av100 og jah vil bare lige sige at av100 = takfordennegang. kender ham i virkeligheden.

Så at du ikke kender AV100 forstår jeg ikke Rolling Eyes

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Sun 28 May - 22:46

lol. Av100 = min bror. Min bror har overtaget Royal, jeg fik denne accaunt af mrmanden.

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  lagger Sun 28 May - 23:01

Multi... Av100, Royal... Royal har nemlig i går ansøgt hos os, så HVIS Av100 også er din bror vil jeg mene det er multi.. Men nok med alt det spam.. UNDSKYLD!!

lagger
Forumofob

Number of posts : 2
Registration date : 2006-05-28

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Fenrisulven Mon 29 May - 0:15

PUHA, nu er der godt nok gået ged i denne ansøgning.

Jeg bryder mig egentlig ikke om at man sviner folk til. Har man ikke noget godt at sige, skal man holde sin mund.

Jeg kan orientere ALLE om at vi har sat en høring i gang i alliancen, så alle kan give deres besyv mht. ansøgningen.

Indtil vi har en endelig beslutning ville jeg gerne mane til besindighed, Både i AD og i Hell.
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Localisation : I flyverskjul
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Mon 29 May - 0:35

lagger wrote:Multi... Av100, Royal... Royal har nemlig i går ansøgt hos os, så HVIS Av100 også er din bror vil jeg mene det er multi.. Men nok med alt det spam.. UNDSKYLD!!

Nu skal jeg lige gøre det hele klart Smile.

Jeg havde Royal. Min bror havde Av100. Mrmanden ville stoppe med OGame fordi han skulle på univeritetet. Nogle dage før blev min lillebror av100 crashed af Malxom X. Spørg ham selv. Så min lillebror overvejede og stoppe. Men jeg fik en besked af Mrmanden om jeg ville overtage hans konto. Jeg sagde pænt ja tak. Så snakkede jeg lidt med mi bror og vi fandt ud af at han satte sin bruger av100 på feriemodus og slet. Dette er så os gjort nu. Så han har overtaget Royal og jeg har overtaget Mrmanden's bruger.

Skriv ingame hvis du ikke forstår dette. Så skal jeg nok prøve og forklare det lidt bedre.

PS: Jeg håber vi allesammen kan komme godt ud af det her. Smile

// TakForDenneGang.

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Fenrisulven Mon 29 May - 11:59

Hej TakForDenneGang.

Vi har i alliancen haft en afstemning vedrørende din ansøgning.

Det er blevet besluttet at vi ER overfyldt (læs 16/15) og derfor ikke på nuværende tidspunkt ser os i stand til at optage dig .AD.

Vi håber at du vil hænge lidt ud i Baren med os, så vi kan dele røverhistorier osv.
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Localisation : I flyverskjul
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  TakForDenneGang Mon 29 May - 15:03

Okay Smile . Selfølgelig. Jeg giver nogle Gimbergen nogle gange :p

TakForDenneGang
Stedkendt

Number of posts : 25
Registration date : 2006-05-27

Back to top Go down

Ansøgning til guderne. - Page 2 Empty Re: Ansøgning til guderne.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum