Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

+4
Lord Oglen
Einstein2
Klahn
Aarup
8 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Wed 20 Sep - 18:44

Mine højt ærede .AD.'ere.

Jeg kommer her i et helligt ærinde, for at fremføre et forslag om en Alliance mellem vore 2 alliancer, Avatar Di Deus og Alter Ego Exo.

Jeg havde en snak med Sassi over pm her den anden aften hvor han sagde jeg/vi ikke skulle være for optimiske, men det har jeg nu valgt at være alligevel.

Jeg ved spørgsmålet kommer, hvad er potten med guld for jer i det her ?

Vi ligger placeret 9 PPM i flåder, på trods af at vi har 2 spillere i rebuild. og handler efter meget fordelagtige forhold/jeg gør i hvert fald når der står .AD. ved siden af Nicket.

Skulle spørgsmålet om vi er villige til at slås med Fallen og Angels komme, er svaret at hvis vi på nogen måde kan stille noget op, gør vi det.

M.V.H
Aarup - Diplomatiafdelingen AEE

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Klahn Thu 21 Sep - 16:39

du snakker Wink

hvad kan i tilbyde os?

// Klahn
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Thu 21 Sep - 17:25

Jeg snakker meget Razz ..

Jamen, flåder og de bedste handelskurser på markedet (2:1:1) Very Happy .. om en måned skulle samtlige af vores members gerne ligge 100 i flåder, såeh. ved godt vi ikke er de største eller de bedste (eller de fleste Rolling Eyes ), men vi hygger os med det her finer spil Smile .

Nå ja, så er der som regel lidt deut på lager da, ikke mikkel Razz ?

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Einstein2 Thu 21 Sep - 18:03

Altså hvis i skaffer Einstein her store mængder Deu til de priser ka det være jeg bliver gavmild Razz

Men i princippet har vi Ingen Iap medmindre der er noget ekstra ordinært involveret..

men må lige se hva de andre siger Wink
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Thu 21 Sep - 18:12

Indtil videre er du den eneste der har fået til de priser Very Happy ..

ved godt at i ikke har IAP's af princip, også det jeg spurgte Sassi om, da jeg snakkede med ham om det inden Smile

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Klahn Thu 21 Sep - 20:11

og hvis i skaffer mig billigere deu end einstein kan det være jeg kan flyve til g9 bare for sjov Very Happy AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Roflmao AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Ange
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Thu 21 Sep - 20:36

1.5:1:1 Rolling Eyes . Jamen sødeste Klahn, så er det som om det ikke Helt kan betale sig Razz

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Klahn Thu 21 Sep - 20:38

Jamen Aarup, du ved jo at jeg ikke kan stemme for uden at få min rutinemæssige bestikkelse på 5 mio deu Smile
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Thu 21 Sep - 23:09

5 millioner Smile . nu har jeg jo lige fået min anden deut planet, så det kommer som skidt fra en spæse kalv Razz

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Fri 22 Sep - 9:57

Hmm, i får det til at lyde som om det hele handler om deu.! Min holdning er at vi skal være 100% sikre på i vil være 110% loyale overfor os i disse tider. Og hvis i får indblik i vores planer, at de ikke kommer videre i systemet....

Jeg mener personligt det er farligt at teste en alli af i denne tid... scratch AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Spamafot

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Fri 22 Sep - 12:42

haha, deut Oglen Razz .. det gjorde det sidst Razz .

Angående loyalitet . jeg kan 100% forstå dine bekymringer, og ville os selv have stillet det spørgsmål hvis det var Smile . men jeg kan kun sige at det er et æres kodeks i AEE at man ikke lækker informationer om noget eller nogen.
Men det kan jeg jo sagtens sige, den eneste måde i kan finde ud af det på er jo ved at teste os. Så må du/i jo vælge om i vil tage chancen , eller melde pas på den baggrund.

/Aarup

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Fri 22 Sep - 14:18

Yeps, men jeg er født mistroisk Wink

Men noget andet der bekymrer mig er at jeg ser i har flere alliancer, er i sikre på i ikke bare ønsker os som alli for at slippe for vores slag?
Undskyld jeg spørger så direkte, men mener det er et vigtigt faktum, at nogle at de alli-alliancer i har, er nogen som AD af og til slår en del på. Hvordan har i det med det?

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Fri 22 Sep - 14:43

Det er sq fint med mig .. jeg aner ikke hvem vi har alliance med og hvorfor vi har det, for vi har INTET med dem at gøre . kom selv til at angribe en af dem engang fordi jeg ikke vidste det Sad .

Jeg tror faktisk jeg vil foreslå at vi enten dropper dem eller får noget samarbejde i gang. Og nej, vi ansøger ikke for at slippe for at blive angrebet af jeg, for det sker faktisk aldrig, jo Blade har angrebet mig en gang, men det er det .

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Fri 22 Sep - 14:48

Jaa.. Altså nu er det ikke mig der tager beslutningerne her i alliancen..
Men i denne sag forholder jeg mig neutral uadtil. Smile

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Noaz Fri 22 Sep - 14:49

Med mindre jeg er helt af på den, så var du i tidernes morgen med i FL oglen...
Hvis det var dig så kan du måske huske mig, tidligere Beryn

Med hensyn til vores alliancer... slå på dem alt hvad i ønsker, tvivler på at de erklærer jer krig og i så fald vil vi holde os ude af konflikten. Vi hører alligevel aldrig noget fra de to alliancer så om vores MA stadig er i effekt, det er et godt spørgsmål confused

Nu er de .AD. medlemmer jeg kendte godt desværre stoppet (FuraX, VenQ, NanoBug mf.), men vil mene at kunne sige god for AEE, ihvertilfælde om vores ærescodex.
Du spørger jo til om vi kan holde eventuelle planer for os selv, jeg kan self ikke bevise det, men vil mene at med det antal planer vi har kunnet holde for os selv indtil nu... ja der ser det ud til det lige går

Noaz
Forumofob

Number of posts : 4
Registration date : 2006-09-22

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Fri 22 Sep - 15:02

Jamen jeg var skam med i FL, det er rigtigt, men husker ikke helt dig...

Jeg har INTET mod AEE, finder det bare lidt underligt i har 2 allierede som i ikke snakker sammen med, det kan jeg ikke helt forstå...

Nu vil jeg bare gøre dig opmærksom på at selv om VenQ og Nano ikke er i AD intern i ogame.dk, har de stadig noget at sige, er jeg sikker på...!

Jeg er positivt stemt, hvis i vil stramme op omkring jeres alli politik, men som sagt ikke mig der afgører det, jeg giver jer blot mit synspunkt!

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Sat 23 Sep - 12:39

Forsættelse:

Og kan se USW, jeres alli har valgt at blive wing til Angels..! ? Er der nogen forklaring til det.. Det fremmer jo ikke ligefrem jeres ansøgning Smile

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  NanoBug Sat 23 Sep - 13:48

Nu er jeg skam ikke stoppet helt med ogame, jeg er bare ikke så aktiv som tidligere Smile

Som Sassi sikkert har fortalt, så mener jeg ikke at AD indgår nogle former for alliance aftaler. Men derfor kan I jo sagtens lave personlige aftaler med enkelte medlemmer Smile

Men jeg er sikker på at vi tager beslutningen op til afstemning internt, så skal I nok få svar til den tid, men I må lige bære over med os. De fleste er halvgamle og beslutninger kan godt tage lidt tid Smile
Der skal jo også være plads til kaffe og kage i plejehjemmet
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Sat 23 Sep - 13:51

Nano tager du småkager med i dag, så laver jeg kaffen... AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Papy
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Klahn Sat 23 Sep - 15:51

hvad med min tærte Sad
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Sat 23 Sep - 16:14

Nu gider Noaz ikk mere så må jeg jo tage over.

Jeg aner ikke hvorfor vi ingen kontakter har med de alliancer, men hvis der ingen reaktion har været fra nogen af dem, har vi ikke længere alliancer med dem.
(U.S.W har netop skrevet sig ind på min dødsliste, hader Angels)

Og ja nano, Sassi har indformeret om at i af princip ikke indgår IAP's og alliancer, men jeg/vi bestemte at tage chancen, for om det så skulle blive et afslag har vi ikke tabt noget, snarere vundet Smile .


Come on - Småkager og tærte ? Ses til lan Razz

/Aarup

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Blackaddict Sat 23 Sep - 17:56

Hej Aarup

Lad mig komme med mit synspunkt (beslutningen tager vi i fællesskab internt)

Jeg syntes ikke jeres tilbud er godt nok. At indvilge i at sælge til en god kurs er et godt udgangspunkt... men der skal mere kød på den aftale for jeg er oprigtigt interesseret... her tænker jeg på kvoter samt alt hvad i kan stable sammen af værdifuldt for os (info, måner phalanx , mmm).

Glem ikke at vi som udgangspunkt er imod IAP/alliancer - så der skal meget til før vi ændrer vores mening på det punkt.

Mvh. Sassicaia AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Glowinge
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Sat 23 Sep - 22:29

ER lidt små beruset men skla prøve at svare. først, uddyb hvad du mener med kvoter ? jeg forstår det ikk helt nemlig :$ .

HVad angår måner er vi lidt cursed, for vi har kun 3 i alt. 2 har noaz og den sidste har Cesaret. placeringer kan i få på PM . Phalanx kan i ligeledes få oplyst på pm. og hvad angår infe min kære Sassi, det skulle jeg mene jeg har givet op til flere gange Wink . seneste for et par dage siden. Men arbejder på Måne problemet på 140% Very Happy

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Lord Oglen Sun 24 Sep - 16:41

Tror Sassi mener at i ikke helt har størelsen til vi ville kunne få samme gavn af jer, som i af os!

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Aarup Sun 24 Sep - 17:00

Hvilken gavn kan vi få af jer ? nu stiller du selv det ultimatum, og jeg har indtil videre kun hørt vores udspill . hvad vil en alliance med jer indebære ?

Aarup
Stedkendt

Number of posts : 27
Registration date : 2006-05-26

Back to top Go down

AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede Empty Re: AEE søger om optagelse mellem gudernes allierede

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum