Ansøgning
3 posters
Page 1 of 1
Ansøgning
Davs, jeg er blevet anbefalet af sway til at ansøge i .AD. og det synes jeg var en god ide. Jeg er 13 år snart 14 og synes selv jeg er moden jeg ligger nummer 33 i points og 14 i flåder. Mit mål er at komme op og banke Mayhem væk fra plads 1. Jeg er villig til at stå op klokken 4 for at sende flåde af sted. Jeg vil gerne i .AD. fordi det er en seriøs og stærk alliance.
Mvh. Belthazor
Mvh. Belthazor
Belthazor- Forumofob
- Number of posts : 6
Registration date : 2006-03-04
Re: Ansøgning
HMMM jeg formoder du går under et andet navn in-game -- jxxxx
At du er blevet anbefalet af sway er selvfølgelig et plus.
Det med at banke L. Mayhem lyder ikke ubeskedent, men foreløbig vil vi tage en intern debat om din ansøgning. Vi vil vende tilbage hurtigst muligt.
Mgh .AD.
At du er blevet anbefalet af sway er selvfølgelig et plus.
Det med at banke L. Mayhem lyder ikke ubeskedent, men foreløbig vil vi tage en intern debat om din ansøgning. Vi vil vende tilbage hurtigst muligt.
Mgh .AD.
Fenrisulven- Serial spammer
- Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16
Velkommen til Belthazor!
Som du måske kan se så sætter vi pris på at have udelukkende seriøse spillere med en hang til belgiske ales... er det noget du kan skrive under på?
Jeg starter en afstemning internt hvor vi vil diskutere din ansøgning og afgøre om du er den rette til vores alliance... der tager nok et par dage... i mellemtiden er du velkommen til at hænge ud i baren med os... så kan vi lære hinanden bedre at kende
Mvh. Sassicaia
Som du måske kan se så sætter vi pris på at have udelukkende seriøse spillere med en hang til belgiske ales... er det noget du kan skrive under på?
Jeg starter en afstemning internt hvor vi vil diskutere din ansøgning og afgøre om du er den rette til vores alliance... der tager nok et par dage... i mellemtiden er du velkommen til at hænge ud i baren med os... så kan vi lære hinanden bedre at kende
Mvh. Sassicaia
Ja jeg er en seriøs spiller det er noget jeg kan skrive under på
Belthazor- Forumofob
- Number of posts : 6
Registration date : 2006-03-04
Hej Belthazor.
Vi må desværre takke nej til din ansøgning. Jeg sender dig en besked ingame hvor jeg forklarer grunden til dit afslag.
Mvh. Sassicaia
Vi må desværre takke nej til din ansøgning. Jeg sender dig en besked ingame hvor jeg forklarer grunden til dit afslag.
Mvh. Sassicaia
Page 1 of 1