Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning om chancen til at joine .AD.

+7
Klahn
sway
NimD4
Thor
Einstein2
CBi
Lord Oglen
11 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 17:24

Goddag .AD. Så er jeg her igen. Denne gang uden alliance og andre tunge byrder på mine skuldrer der vil kunne trække mig i graven, og lave mig gå herfra uden det jeg kom efter. Nemlig en plads i Avatar di Deus.

Mellem denne og min sidste ansøgning, har jeg arbejdet hårdt på at få mig rettet op på de punkter i kasserede mig på sidst, og følte at tiden var inde til at prøve igen.

Jeg har forladt DgoZ, efter min spærring, og ligget uden alliance i en god tid, og ansøger nu officielt om at få en af de respektfulde pladser i Avatar di Deus. Jeg er i mellemtiden kommet i top 40, og agter ikke at stoppe før 1. pladsen er hjemme, for mig og for AD!

Min stil er miner, jeg har fortiden ogame.dks største miner. Og udbygger dem konstant. Det giver mig et stort overskud af deuterium, som vil være en fordel for AD's raidere.

Jeg er en ung studerende fra Fyn af. Læser til dagligt på HTX i Fredericia, og med den gode PC ordning vil det gøre det muligt for mig at være til hjælp 24 af døgnets timer. Jeg har 3 måner med snart 3 springportaler. Jeg var den første i ogame.dk der fik synet af en dødstjerne i sin flådeoversigt og nr 3 med graviton J

Selv om min stil er miner. Er min plan for fremtiden at få opbygget en stor flåde. Det vil være muligt for mig pga. mine mange høje nanoer, at bygge en flåde op på kort tid. Og i fremtiden vil det også være en mulighed for AD at kunne bruge mig til måneødelæggelse.

Jeg har været loyal og troværdig over for de alliancer jeg har været i hidtil. Har været stabil men aldrig følt mig mere tiltrukken af en alliance end jeg er af AD (og har jeg heller aldrig lagt skjul på). Det er kun et mål for mig. Og jeg vil give det en sidste chance. Mislykkes det, vil jeg tilskrive mig titlen som allianceløs, til den dag Avatar di Deus, vil give mig chancen for at joine dem.

AD vil kunne regne med mig, klokken 8 om morgenen, 4 om eftermiddagen, 12 om aftenen og 3 om natten.

Mvh. Oglen - Som i denne omgang håber hans anstrengelser vil bære en smule frugt.

PS. Er åben for kritik, og svarer gerne på spørgsmål. Ansøgning om chancen til at joine .AD. Hurle
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  CBi Wed 9 Aug - 17:34

Lækker ansøgning!

Har du nogen "hængepartier" ude rundt omkring? Nogen skeletter i skabet? Hvis det er meget følsomt, så skal du være velkommen til at svare via PM.
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 17:41

Hvis du mener gæld, så er svaret "nej"!

Hvis du mener om jeg bærer nag. Nej jeg bærer ikke nag, det ligger ikke til min person.
Fjender, Ja... Hvem har ikke det, ved ikke om man kan kalde dem fjender. Men bryder mig ikke særlig meget om alliancen AK Smile

Stridigheder hmm. Alle har sine sammenstød af og til, og jeg kan ikke ret godt med lederen af AK Irish saint, det skal ikke være nogen hemmelighed. Ansøgning om chancen til at joine .AD. Grrrr24

- Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 17:45

______________- F - o - r - s - æ - t - t - e - l - s - e______________

Hemmeligheder nej, det skal ikke være nogen hemmelighed jeg blev spærret for et par dage siden, for pushing. Men det vidste sig at være en kommunikationsfejl i GOledelsen. Da jeg havde kontaktet dem ang en måneforsøg, og det var godkendt. Men HE glemte at taste det ind i systemet. Men jeg fik senere en undskyldning, og blev lukket op med det samme jeg kontaktede dem.

- Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  CBi Wed 9 Aug - 17:49

Nåe... hvis ikke andre fra AD har noget på hjertet så fortsætter jeg bare... Smile

Hvordan er dit forhold til DGoZ-ledelsen, og DGoZ generelt??
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 17:56

Har ikke noget problem med DGoZ eller deres medlemmer. Har bare valgt at sige nu er det kapitel over, og et nyt vil begynde. Man skal lære hele livet, og udvikle sig. DGoZ er bare ikke mig. Så vil jeg prøve at realisere en drøm som jeg har haft gennem lang tid. Det var derfor jeg valgte at bryde efter jeg blev spærret.

Jeg tog et valg står ved det. DGoZ var fortid. Fortiden er ikke nutiden, derfor vil jeg lade fortid være fortid og fokusere på fremtiden som forhåbenlig bliver i AD!

- Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Einstein2 Wed 9 Aug - 22:44

Vil da lige spørge om det var dig der forlod dem, eller om det var dem der Kickede dig?

Rygterne går ligeså på at du nakkede members fra DGoZ-Mini, mens du var i DGoZ, ik speiecielt god reklame..

Ellers en god ansøgning, Må se hva Cheferne siger Wink
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 22:57

Rygterne taler sandt Einstein, vil jeg godt indrømme. Men nu ligger sagen så han var mit daglige raidmål, og jeg bare havde kordinaterne liggende. Men i mellemtiden skiftede han til Mini. Så det var en fejl. Vi havde få dage forinden nakket hele hans flåde (DGOZ) så det var et spørgsmål hvor pålidelig han var. Men mit angreb var bare et led i vores angreb af ham. For at tage det sidste af hans flåde.

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 22:59

Forsættelse:

Det havde Deltora ikke set eller hørt om da hun tog ham ind. Så lad os sige det var en stor misforståelse i hele DGoZ. Men han har så fået lov til at blive, og de tror de kan stole på ham. Så det må de selv om.

- Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Wed 9 Aug - 23:03

Men jeg ved ikke hvor meget man kan stole på en, hvis flåde lige er blevet nakket af den alliance han ansøger i Laughing

Kicket, ja klart man bliver kicket i forbindelse med en spærring. Men har jo taget det valg ikke at vende tilbage, at lukke for min tid i DGoZ der, komme videre.

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Ja

Post  Thor Thu 10 Aug - 9:47

Nu kender jeg jo lidt til DGoZes stil Ansøgning om chancen til at joine .AD. Whisper_

Og efter at have læst alt dette Ansøgning om chancen til at joine .AD. Eyebrows Syntes jeg da du skal have en chance Wink

For min skyld! Velkommen Ansøgning om chancen til at joine .AD. Bigriron

Men jeg bestemmer jo ikke. Så det er op til resten af teamet king
Thor
Thor
Spammer in spe

Number of posts : 81
Localisation : sydjylland
Registration date : 2006-04-04

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  NimD4 Thu 10 Aug - 12:28

Nu er jeg godt nok ikke med i .AD. mere, men af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvor højt op dine miner er Smile du kan bare sende mig en pm med det hvis det er.
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Thu 10 Aug - 12:57

Thor, tak for din opbakning. Det er ikke noget jeg hellere ville end at joine AD. Så håber jeres fælles beslutning bliver den samme som din.

/jeg udtaler mig ikke om mine miners størrelse, da jeg ikke ønsker at folk skal komme rendende på mine planeter i tide og utide. Hvad jeg også mener det helt fair??, men kan sige dig jeg har en produktion på over 20 mio metal, 10 mio krystal og 5 mio deu om ugen. Så kan du selv regne på det.

-Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  NimD4 Thu 10 Aug - 15:05

det er helt fair Smile forståeligt nok. jeg tror jeg havde en 12-13 mio metal produktion om ugen Razz
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Einstein2 Thu 10 Aug - 15:56

Det lyder jo udmærket alt i alt Smile

Men få dog skiftet det navn, det er kun 1 Lord og det er mig Ansøgning om chancen til at joine .AD. Eyebrows

Du ka jo passende kalde dig for noget med miner Razz
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Thu 10 Aug - 17:52

Einstein, HAHA troede vi begge var nogle lorte Very Happy

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Thu 10 Aug - 19:56

Er det nogle der har flere spørgsmål. Jeg håber ikke jeg har lagt skjul på hvor helhjertet jeg ønsker at komme ind i AD. Og jeg har gjort hvad jeg kan for at opfylde alle krav, rette op på mine svagheder, og mine dårlige sider.

Jeg er ikke pletfri nej. Men jeg er loyal og altid klar til at ofre mig for jer.!

-Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  sway Thu 10 Aug - 20:50

det må jeg sige.. Pæne miner =)

Går ud fra at du har 9 planeter med miner på =)..

Nu har jeg jo heller ikke været i .AD. i lang tid.. men du lyder som en værdig .AD.'er chearl
sway
sway
Serial spammer

Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Klahn Thu 10 Aug - 21:01

Lyder jo alt sammen meget fin, men har lige et spørgsmål.

financierer du dine miner ud fra hvad de selv producerer, eller raider du dig til dele af prisen pirat
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Thu 10 Aug - 21:14

Sway, nej jeg har kun 7 minerplaneter, 1 flådeplanet og 1koloni af flytte rundt på.
Med den ene koloni har jeg mulighed for at blive recycler når som helst. Jeg er stadig helt åben kan køre alle spillestile!

Ja, Kahn. Jeg raider 4 * 11 raid i døgnet, og det giver mig stadig størstedelen af min indtægt, trods mine høje miner.

-Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  sway Thu 10 Aug - 21:37

lol Very Happy.. nasty miner =)
sway
sway
Serial spammer

Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Thu 10 Aug - 21:39

Det må man sige ja til, ved Sassi er lidt misundelig han viser det bare ikke så tydeligt Very Happy

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  NimD4 Thu 10 Aug - 23:41

Lord Einstein, Sir L'er, Mikro Miner Oglen Rolling Eyes Ansøgning om chancen til at joine .AD. Eyebrows
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Lord Oglen Sat 12 Aug - 0:52

Synes tråden står stille..?

Er det et godt eller dårligt tegn :S?

Oglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Fuzzi Sat 12 Aug - 4:36

Det er en velanskreven og god ansøgning med gode argumenter - og kan vi få en ind, der kan være med til at afhjælpe vor evige mangel på Deu. så ser jeg det som et stort + Cool

Så jeg vil ønske dig held og lykke med din ansøgning Very Happy

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Ansøgning om chancen til at joine .AD. Empty Re: Ansøgning om chancen til at joine .AD.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum