Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Endnu en ansøgning

4 posters

Go down

Endnu en ansøgning Empty Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Fri 20 Jan - 0:54

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Edit
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Last edited by on Tue 7 Feb - 23:55; edited 1 time in total
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  An00bis^ Fri 20 Jan - 1:17

Jammen halløjsa gamle jas! jocolor

Jeg har lige nogle spørgsmål ang. din ansøgning Smile

1.) (Det her skal stilles^^) Hvis det var krævet af dig, kunne du så finde på at stå op kl. 4 om natten, for at sende en flåde afsted ?

2.) Da vi prøver at holde os relativt højt oppe i statestikken, hva' er så dine mål? At komme i 100? 50? Eller måske endda top 10? Very Happy
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Blackaddict Fri 20 Jan - 8:05

An00bis er inde på de helt rigtige spørgsmål. Jeg vil bare tilføje et enkelt: Kan du lide Grimbergen? rofl

Din ansøgning ser interessant ud så vi har den vurdering internt. Der går nok en 3-4 dage før du får svar så du væbne dig med tålmodighed. Imellemtiden kan du jo lære os lidt bedre at kende enten her eller i baren Endnu en ansøgning Alcolo

Mvh. Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Fri 20 Jan - 17:56

Stå op kl 4 ? der er jeg da ikke gået i seng endnu Wink Det er jeg helt sikkert,men ikke alt for ofte.. men så ofte det kræves.. Mit mål er min. at holde mig på top 100. Men satser stærkt på at komme top 50! Regner medat høre fra jer når i har diskuteret færdigt.

Grimbergen?

Gintberg??

??
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  An00bis^ Fri 20 Jan - 18:02

Grimbergen er en ØL!!!! Endnu en ansøgning Grrrr24
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Blackaddict Tue 24 Jan - 19:38

Hej Ninja...

Din ansoegning er blevet behandlet men det er stadigt doedt loeb... Der gaar derfor nok en 2-3 dage foer vi kan give dig et endeligt svar... I mellemtiden kan du jo give en drink eller to i baren... det skulle gerne oeghe dine chancer Endnu en ansøgning Partager
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Wed 25 Jan - 0:24

Sassicaia wrote:Hej Ninja...

Din ansoegning er blevet behandlet men det er stadigt doedt loeb... Der gaar derfor nok en 2-3 dage foer vi kan give dig et endeligt svar... I mellemtiden kan du jo give en drink eller to i baren... det skulle gerne oeghe dine chancer Endnu en ansøgning Partager

Der er hermed fribar på min regning! Grimbergen til folket!.. Leffe er også Top Wink

Kravler stille og roligt op mod top 50 Very Happy
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Fri 27 Jan - 0:07

Hey, skriver lige for en god ordens skyld omkring det lille "optrin" mellem mig og gundersen.

Situationen:

Gundersen og jeg skrev internt inde på ogame, grundet at jeg spionerede og han opdagede det (så smider man jo gerne en frisk kommentar) så snakkede vi ellers lidt, jeg fortalt lidt om at jeg havde fundet nogle gode planeter at raide. Så sagde, Gunder noget med at jeg skulle trække min flåde tilbage (den der var på vej) ellers ville han sende alle fra LNX og andre efter mig. Så sagde jeg , "jaja det gør du bare." Så siger han; "så nu holder de øje med dig" , jeg svare "skide godt så bliver de heller ikke overrasket når jeg kommer og banker dem, og det er de velkommen til, for jeg holder også øje med dem. ;p" . Så svare gunder," Hvis du har tænkt dig at gå i krig mod os så får du tæsk(eller noget i den retning" så svarer jeg "hehe ellers tak det haster ikke, jeg sendet os mest skibene for at genere dig (2 st.trans) men de har ikke en chance mod dine 2 frygindgydene små trans Smile" . Men jeg havde da heller ikke tænkt mig at starte en masse ballade " , svar fra gundersen " de skal bare væk ellers kommer jeg og smadre dig", mit svar," hehe hvis du gerne vil i åben krig kender jeg folk i både D.f.a .d.f.d og .AD., skulle de så ligge i åben krig? Very Happy Wink Men hvis du sener 2000metal og 3000krys så får du fred for flåden " , kort efter skriver jeg " men hvis du spionere i vores uni fra solsystem 75-100 lover jeg at der er MIN 5 rigtigt gode mål"
(den sidste besked syntes jeg understreger at jeg BESTEM ikke mener noget af det tidligere seriøst, for gir man fjenden tips? nej vel)

*dette er ca. udtalelser, kan ikke huske den eksakte formulering

Så skal det lige pointeres at ALT hvad jeg sagde til den kægt var for sjov og ironisk ment, det forstod han altså ikke.

Den samme aften snakkede jeg med Alghoit, fra STALD (som Gunder havde "sladret" til??), at det hele var for sjov og hvis Gunder havde mistforstået måtte han da lige forklare ham det. Det var Alghoit HELT inforstået med.


Men JEG ville ALDRIG tale sådan i ramme alvor, da jeg under INGEN omstændigheder kan tilade eller ville, udtale mig på alliancens vejne.

Denne sag er resultatet af en misforståelse, og en overdreven lyst til at puste det op til noget stort.

Håber ikke det volder nogle kvaler, og så ellers at vi kan droppe snakken om det P** og komme videre!

Vh Tha bLaCk NiNjA

Jeg beklager hvis dette skulle hä' haft nogen som helst form for konsekvenser.

Eller hvis det har voldt nogen problemer eller fornærmet nogen (utilsigtet). Gælder både .AD. og LNX..


Last edited by on Fri 27 Jan - 0:49; edited 2 times in total
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  An00bis^ Fri 27 Jan - 0:30

Jeg mener Alghouti er fra STALD ^^

Men ellers, så er det her noget værre rod No Jeg har jo snakket lidt med dig her, siden vi mødtes ved, at du spionerede mig rabbit og ka' sige go' for din humor Smile Du har meget ironi indblandet i dine indlæg, og har også selv været ude for, at min humor er blevet misforstået en gang, for længe siden Razz:evil:

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget opmuntrende ang. din ansøgning, men jeg ved ikke noget lige nu No

Ellers, må du ned på knæ, og bede en lille bøn til guden for ogame Endnu en ansøgning Bowdown Razz
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Fri 27 Jan - 0:47

Yep Alghogoit..! er fra STALD, men det var nu engang ham der skrev og ham jeg skrev til. Så regnede med at han kunne forklare Gunder det.. Men nu må vi lige se, ingen skade er sket. og Det er jo ikke en frygtelig katastrofe.. og går det helt galt tar jeg det fulde ansvar og så skal i også bare give mig det fulde ansvar. For jeg handler jo på egen hånd! Endnu en ansøgning Bowdown lige til Ogame guderne Wink

Humor er en farlig ting på skrift Endnu en ansøgning Deal
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  sway Fri 27 Jan - 0:55

Humor er i sig selv ikke farligt på skrift. Men det er derimod ironi og sarkasme Smile..

Men ham der ikke forstod din humor er åbenbart ikke så gammel. for som jeg læser det er det da ikke noget at blive sur over.
sway
sway
Serial spammer

Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Blackaddict Mon 30 Jan - 15:17

Hej Spkhugger!

Vi har en afstemning i gang pt. og du faar svar indenfor 48 timer!
Mvh. Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Theblack[ninja] Tue 31 Jan - 23:11

Super! jeg venter i spænding! Er lige blevet angrebet igen Sad Endnu en ansøgning Grrrr24

Men skal nok komme på fode igen Very Happy
Theblack[ninja]
Theblack[ninja]
Neofyt

Number of posts : 18
Registration date : 2006-01-18

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Blackaddict Wed 1 Feb - 20:54

Hej Spækhugger!

Vi må desværre takke nej til din ansøgning. Det var et rimelig dødt løb... men hele 'gundersen' affæren har vist givet lidt kolde fødder til nogle af vores medlemmer. Jeg håber dog at du fortsat vil hænge ud med os i baren og nyde en lille kold en sammen med os andre i ny og næ...

Mgh. Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en ansøgning Empty Re: Endnu en ansøgning

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum