Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Endnu en gud?

+3
An00bis^
ZeroFuraXhero
Einstein2
7 posters

Go down

Endnu en gud? Empty Endnu en gud?

Post  Einstein2 Wed 10 May - 23:40

Dagen er kommet hvor Guderne skal tage stilling til, om der skal endnu et medlem der skal have adgang indenfor den hellige gudeport.

Min spillestil er helt klart raider hvorfor?
Hvorfor er man raider? Det giver ganske enkelt mere profit end at være miner, flåden er, som i kan se på statistikken ved at være ok, nu mangler der bare at blive lavet noget HOF king

Jeg har valgt jeres alliance fordi det er den bedste, ganske enkelt.
I er ikke en hvilken som helst alliance, i lukker ikke 35 medlemmer ind fra top 250 og så er den klaret, nej i udsøger jeres medlemmer med omhu, og formår på trods af det, at ligge nummer 1 i både flåde og point, selvom de andre er mange flere, hvilket jo er dybt imponerende.
En ting som jeg allerede nu har tillfælles med denne alliance, er min enorme lyst til at smadrer nolge fra DgoZ Very Happy

Det var så min ansøgning, jeg håber i vil acceptere mig, og få endnu en gud til samlingen king
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  ZeroFuraXhero Wed 10 May - 23:59

Heysa Einstein.. så kom ansøgningen endelig..Wink

det går nok et par dage før du får svar.. vi er lidt langsomme her i .AD.Razz

tillader mig lige at snuppe anoobis spørgsmål:
kunne du finde på at stå op kl 4 om natten hvis det blev nødvendigt en dag??Razz


har jo gået og ventet lidt på denne ansøgning, og har fuldt godt med i din udvikling.. kan huske, for ikke meget mere end en uge siden, hvor du lå ca 2 pladser under mig og nu ligger du nr 18.. får dig dog et liv.. Endnu en gud? Nerd_sml Rolling Eyes
ZeroFuraXhero
ZeroFuraXhero
Spammer in spe

Number of posts : 85
Registration date : 2006-03-30

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  An00bis^ Thu 11 May - 0:03

Det ville være lækkert, hvis du allerede her i ansøgningen havde sat din plads i statestikkerne ind Smile Selvom vi er gudernes udvalgte, er nogen af os stadig dovne Embarassed

Men jeg har lige et par spørgsmål! Very Happy

1.) Hvis det var krævet af dig, kunne du så finde på at stå op kl 4, bare for at sende en flåde afsted?

2.) Hvad er dine mål ? top10? top5 eller måske enda top3?

3.) Ka' du lide grimbergen?! Very Happy

4.) Jeg ser du er med i Ujohns, hvis du da er "Einstein". Hvorfor vil du forlade dem?

5.) Ka' du lide grimbergen?!?!

Ellers rigtig interessant ansøgning Wink Mød op i baren og giv en omgang, det plejer at hjælpe herinde, når man er ny Smile

Edit: NEJ!!! MAN STILLER IKKE ANOOBIS' SPØRGSMÅL! Skandale! Endnu en gud? Grrrr24
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Punisher Thu 11 May - 0:11

Du siger at du er raider, jeg har et lille spørgsmål der til. Hvor stor en del af din flåde er solar sats? Du kan evt. skrive svaret i en PM og jeg vil poste det på det lukkede forum?
Punisher
Punisher
Spammer

Number of posts : 168
Registration date : 2005-12-28

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  CBi Thu 11 May - 3:02

ZeroFuraXhero wrote:Heysa Einstein.. så kom ansøgningen endelig..Wink

det går nok et par dage før du får svar.. vi er lidt langsomme her i .AD.Razz
...

Vi er ikke langsomme... vi er grundige!! Endnu en gud? Ange

1. Hvad er årsagen (eller flere?) til at du har steget så kraftigt?

2. Hvor gammel er du?

3. Hvilke alliancer har du ellers været medlem af?
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Einstein2 Thu 11 May - 3:30

Jamen så må jeg jo igang Very Happy

Først Punisher du har PM

Jeg er 16 år gammel, går på teknisk skole i Danmarks hovedstad Sønderborg Razz

Årsagen, den er lidt svær, men min Nano Lvl4 sammen med 24timer i døgnet skibsproduktion hjælper godt.

Har været medlem af først:
TTFA, UUR og Ujohns er min sidste nye.

Grunden til at jer forlader den er at jeg er vokstet lidt fra den.
For 1-2 uger siden var jeg 30-40K point efter de bedste, nu er jeg knap 60K point foran.
Jeg syntes jeg trænger til nyt blod og udfordringer, og som jeg har sagt til nogle af dem, har det intet med dem at gøre, de er en god og anbefalelses værdi alliance.

Det med jeres kolokken 4 regel gør jeg kun i weekenderne, da jeg ellers ik ka nå at sende min flåde asted når jeg ska afsted i skole.
Jeg står op som i ka se ca klokken 2, fordi så ka jeg nå at sende nogle angreb afsted inden jeg smutter i skole også Smile

Mit mål er top fem, det bliver sært at komme højrere op da jeg først startede i Februar, men jeg vil self. give det et forsøg.

Jeg har hørt nogle rygter om i drikker enorme mængder af Grimbergen, der ka jeg også godt være med Twisted Evil

Jeg ligger lige nu nummer 18 i point 10 i flåder og 52 i forskning måske lidt sent at fortælle det Embarassed

Ja jeg er Einstein, men registeringen var ik glad for mig så det tog lidt ekstra tid.
Hvis i har mere så fyr løs Very Happy
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  CBi Thu 11 May - 4:38

16 år... mhmm... har vi nogen aldersgrænser for udskænkning over i vores beværtning?? Endnu en gud? Eyebrows

Du bor da godt nok lige i centrum af r0vhullet in the middle of nowhere hvis du står op kl 2 for at tage i skole kl. 4...
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Einstein2 Thu 11 May - 7:46

HEHE...

Nej flåden tager ca. 3 timer om at komme hjem så når jeg står op kolkken 6 er de klar til at blive sendt afsted igen Very Happy
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  NanoBug Thu 11 May - 12:55

Som en del af UJohns ledelse, er jeg self. ked at at se Einstein søge væk, men på den anden side forstår jeg ham ganske udemærket. Som han selv siger, så er han er vokset fra os allesammen med lynets hast. Respekt for det Endnu en gud? Imnotwor

Så hermed har Einsten fået de varmeste anbefalinger med på vejen mod en ny og bedre alliiance og self. mod en top10 placering..
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Blackaddict Thu 11 May - 15:02

Velkomen til dig Einstein cheers

Som du måske ved så er vi en relatvivt lille men seriøs flok - og vi er derfor meget selektive mht. hvem der kommer ind. Det er vigtigt at vi blandt allierede kan stole 100% på hinanden. Endnu en gud? Icon_hug

Jeg kan se at du klarer dig mægtig fint ingame og at du har da helt sikkert også niveauet for at komme ind... men hvor langt tid vil du blive ved med det? Vil du staddig spille om 1 måned, 3 måneder eller 1 år?

En anden ting jeg gerne ville vide er hvorfor du har valgt at søge ind hos os frem for eksempelvis STALDX, CRY, HELL, UFF og især Fallen?

Og til sidst... du kommer til at tangere vores bundrekord mht. alder... hvordan har du det med at gennemsnitsalderen her i alliancen er 25+?

Men alt i alt en rigtig god ansøgning fra din side og jeg vil starte en afstemning internt for at høre hvad avatarerne syntes. Der går nok en dag eller to før vi kan give dig svar... men i mellemtiden kan du jo hænge ud i baren eller fortælle lidt mere om dig. Spørg endelig hvis der der noget du vil vide om ally'en.

Mvh. Blackaddict
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Einstein2 Thu 11 May - 15:50

Først vil jeg lige sige tak for alle de rosende ord Very Happy

Jeg har bestemt ingen planer om at stoppe, med at game Ogame, det er først nu hvor man kommer rigtig højt op det begynder at blive sjovt, jeg overgav min Uni3 account til en anden, fordi jeg hellere ville fortsætte i dette Uni og komme højere op. Det er på trods af at jeg lå nummer 1 i en halv uge Razz

Grunden til at jeg vælger jeres alliance er at i er de bedste, jeg kunne godt have valgt StaldX eller Fallen eller Cry for den sags skyld, men det er ik helt den den samme klasse over det...
Desuden kniber det med at komme ind i StaldX, hvis jeg ska crashe MalXom X.
Han forsøgte for omkring en uge siden at crashe mig på det dummeste tidspunkt, men det lykkedes ik Razz

Det er ik nyt for mig at være den yngste, det har jeg været igennem 9 år i folkeskolen, og det fortsætter såmænd også på Teknisk Skole, så det forfølger mig næsten Sad
Men det har jeg det helt ok med... Smile
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Einstein2 Sun 14 May - 11:00

Er guderne ved at nå til enighed Question
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  CBi Sun 14 May - 11:03

Skal vi ikke trille over i baren?? Endnu en gud? Alcolo
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Blackaddict Sun 14 May - 19:41

Hej Einstein.

Vi har nu vurderet og valgt... og vi har stemt dig ind cheers

Velkommen hos gudernes ynglinge Endnu en gud? Glowinge

Mvh. Sassicaia/Blackaddict
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Einstein2 Sun 14 May - 20:15

Takker mange gange for jeres tillid allesammen, jeg vil ik skuffe jer...

Jeg må hellere give en omgang i baren Very Happy
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Endnu en gud? Empty Re: Endnu en gud?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum