Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

en AD konto

4 posters

Go down

en AD konto Empty en AD konto

Post  Bonkfish Sun 30 Sep - 14:25

Nå, har ellers sendt Nanobug en pm med ansøgningen, men fandt så ud af man skulle registrere sig, før man kunne skrive herinde, og det gjorde jeg så, og så kan jeg selv poste den.. (er lidt tung i hovedet idag....)
Så Nano, du kan bare slette den pm


Lidt om mig:
Jeg er 30 år gammel, og har spillet ogame siden november/december. Men kun seriøst siden april, eller sådan noget. Før det spillede jeg wow, hvilket var mit første online spil nogensinde, og jeg må nok indrømme, jeg blev lidt for "hooked", i hvert fald hvis du spørger min kone:p Var hardcore raider, og for en tid Guildmaster i den anden mest progressive guild. på vores server.. Vi havde mere en 160 medlemmer på daværende tidspunkt, og forums, og signup page osv, osv.. Men som du/i måske kan regne ud, tog det meget tid.. Alt for meget.. det største problem var dog selve "raidingen", hvor vi raidede fra 19.30-24.00, og i den periode, kunne man ikke være "afk". Vi havde aftalt, at når min kone fødte, så ville jeg stoppe med wow... Det gjorde jeg så ca. en måned før, og begyndte at koncentrere mig om ogame, da det passer bedre ind i mit Real Life.. Her styre man noget mere, hvornår man vil sidde ved PC'en,. og man er ikke skyld i 39 mænd der står og venter, hvis man vil lave noget andet en aften...

Omkring Ogame: kørte en uni3 konto op til nummer 240 ca..men skiftede til uni2, da jeg var så heldig at overtage Benzo's konto.. Det har været der i april engang... Fik kontoen, da den lagde nummer 167 med 374k point.. Nu er den nummer 56, med 1.127k point, så det går pænt fremad...... jeg spiller som miner/raider, og er nok det man vil kalde en agressiv spiller.... Jeg spiller for at crashe, da det er det jeg syntes da er skægt, men er stadigvæk meget opmærksom på at minerne er en uundværelig del af en ogame account. Har 3 måner med springportaler, og skal til at arbejde på at få den 4. Ak.. Nogle gange hader man de 20%, hva??:p Men sådan er det jo.. Men hvis bare man ikke er så uheldig som HARTZ, så går det nok

min angrebs flåde består pt af:
14k lj
1,2k xx
4kss
450 bb
450 DS
450INT
et par rip's som indtil videre kun er brugt til fleetsave.
Ikke den bedste balance i flåden, men arbejder på det, og indtil videre, så har det virket fint:)

HAr lavet et par HoF's i kan tjekke på disse links, hvis i er intereseret. Ville selvfølgelig gerne lave flere, og det skal nok komme:)
http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=26073
og
http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=27804

En fra en ninja.. Lidt tid siden, da min flåde var lidt mindre.. Poster normalt ikke mine hits, hvis ikke de kan komme på HoF, men denne var lidt skæg, da han ikke safeprobede fordi han var "optaget" af noget andet.. Skal dog siges, at selvom han safeprobede, og phalanxed, og kiggede på stjerner (de gamle stjerne regler:p) så tror jeg at jeg havde fået ham alligevel
http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=25111

Og det sidste er et par warhits.. Ikke så meget at sige om dem.. db er klart den mest "giftige" alliance i uni2, og jeg kan ikke tage nogle af deres flåder.. Men de har erklæret krig, og så må man jo sparke tilbage, hvor man kan.. Og de er da blevet ekstra intereseret i mig siden.. Men det gør jo bare spillet sjovere
http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=20906&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=4
der skulle være 2 tråde fra mig på denne side..
1 hvor jeg angriber sumsar's kolonier, og en hvor jeg angriber KV44HaV's kolonier

Alle mine 20% hits smider jeg på privat forum, og der er da ved at være et par stykker efterhånden.. Syntes selv jeg er en rimelig "habil" ogamer, og kan alt det grundlæggende
Hmm, hvad ellers.. Tja, jeg vil kalde mig selv en holdspiller.. Spiller ikke kun for at jagte point., da jeg syntes fleetcrashing er sjovere... Så jeg går 100% efter fortjenesten, men gider ikke sende lt ud 4 gange om dagen, på farm.. Hellere finde den ene flåde, som giver det samme i overskud på hittet

Til sidst kan man jo ikke lade være med at kommentere at min Ally m8, HARTZ, også søger denne konto. Det er lidt skægt, og vi har da også haft et par små konkurrencer internt i vores univers 2 Alliance.
Han er en rigtig fin fyr, og har intet imod hvis i vælger ham. I vil få en ally m8 som er aktiv både ingame, og på IRC. Altid hjælpsom, med RC hjælp, smider en god spionrapport videre, hvis han ikke selv tager hittet, og en loyal medlem. Jeg har kun posetivt at sige om HARTZ. Selvom han har lidt helikopter håndlede nogle gange:p (sorry, internt, men han skulle lige have en sviner:p)

Nano spørger om man kan passe 2 "top accounts" på samme tid.. Og helt ærlig så har jeg ikke gjort det før så jeg ved det ikke, men det regner jeg da 100% med. Ellers søgte jeg ikke:) Worst case, så må i jo tage kontoen tilbage og finde en der kan...
Som før nævnt, så spiller jeg ogame, fordi det er så nemt at passe ind i mit RL. Skal datteren skiftes, puttes eller lignende, så kan man jo bare rejse sig, og vende tilbage 10 minutter senere, uden at det genere andre. Eller skal man til bold, i biograf, eller ud og drikke sig lam er der jo fleetsaving.. Ogame skal passes ind efter RL, og ikke omvendt, Og det har ikke været noget problem i uni2, så tror da heller ikke det bliver anderledes i uni1. Og har man et Phalanx hit, eller andet, som skal times, så har min kone fuld forståelse for at hun lige skifter/putter ungen den dag.

Med hensyn til online tider, og andre lidt mere følsomme oplysninger kan vi tage det senere i pm, hvis det skulle være aktuelt;)

Held og lykke med at finde den rigtige overtager

Bonk

P.s. Sorry for stavefejl osv, men har både lidt travlt og tømmermænd idag:p Håber det går
Bonkfish
Bonkfish
Serial spammer

Number of posts : 207
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  NanoBug Sun 30 Sep - 14:59

Jamen, som sagt så mange gange før, så synes jeg du lyder som en rigtig fin fyr. Dog er du lidt ældre end mig, så det trækker nok en del ned Razz.

Vi får sat en afstemning igang med det samme, så må vi jo se hvem der er den heldige Smile
NanoBug
NanoBug
Flooder

Number of posts : 537
Localisation : Rustet fast i g1
Registration date : 2006-04-03

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  Anexio Sun 30 Sep - 15:33

jesus.
du har jo næsten skrevet en stil xD
må nok indrømme at jegi kke har læst det hele
men altså
det jo bare mig =D
har hørt lidt om dig via nanobug han kan jo nærmest ikke sytre hans begrajsrting eller hva du kalder det Razz

nu håber jeg ikke dig og hartz bliver uvenner fordi i "kæmper" om den samme acc Razz

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  Klahn Sun 30 Sep - 15:51

Lige et par spørgsmål:

1. Kan du ikke lære dig lidt forkortelser? Razz tog mig hele formiddagen, og det halve af min eftermiddag at læse den ansøgning Razz

2. Med den alder..... en AD konto Glou-glo .... hvordan kan vi være sikre på at du ikke går på efterløn eller pension inden for en kortere periode? en AD konto Roflmao

3. Ville du være villig til at stå op klokken en AD konto Vomi om natten for at sende en flåde?
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  Anexio Sun 30 Sep - 16:09

bonke.
når du engnag kigger gider du så joine mig på msn Smile

K_thorhauge@hot...... så er det lidt lettere og fortællle om man er vundet eller ej Razz

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  Bonkfish Sun 30 Sep - 20:23

Klahn wrote:Lige et par spørgsmål:

1. Kan du ikke lære dig lidt forkortelser? Razz tog mig hele formiddagen, og det halve af min eftermiddag at læse den ansøgning Razz

Nu er den først postet om eftermiddagen, så det var en bedrift... Men hvis du har evnen til at kigge frem i tiden, er det sgu ikke ringe at komme i ally med dig...Very Happy
Med hensyn til forkortelser, så har min uni2 ally kritiseret mine wow forkortelser fra dag et, men vi hiver dem bare frem igen

2. Med den alder..... en AD konto Glou-glo .... hvordan kan vi være sikre på at du ikke går på efterløn eller pension inden for en kortere periode? en AD konto Roflmao

I wish...... Så havde man endnu mere tid til Ogame

3. Ville du være villig til at stå op klokken en AD konto Vomi om natten for at sende en flåde?

Ja... Jeg kan ikke sidde oppe hele natten, for at skyde IPR's afsted, når jeg skal arbejde dagen efter. men jeg har intet problem med at stå op for at sende RC, Fleetsave en hjemkommen flåde, eller lign.



Anexio, jeg har added dig.

og jeg tror ikke HARTZ og jeg bliver uvenner, uanset Smile
Bonkfish
Bonkfish
Serial spammer

Number of posts : 207
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

en AD konto Empty Re: en AD konto

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum