Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

5 posters

Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Fuzzi Sun 11 Mar - 16:11

Hej alle ADér!

Jeg formoder, at I har set min nye ally-tekst:

"Vi ønsker endvidere ingen handelsaftaler og vi indgår ikke flere IAP med enkeltpersoner eller allyer.

Undtaget er dog disse allyer:

.AD. og S.P.Q.R

, som vi ikke mener at have noget udestående med, og spionering og angreb vil ikke blive foretaget, så længe dette er gensidigt. "

Desværre, er der efter jeg har forladt AD og gik tilbage SPQR sket en del spionering og angreb fra jeres side!

Jeg har på det store forum, udtrykt min utilfredshed med dette og har da også af den rigtige Sassicia modtaget undskyldning herfor - men det bliver vi jo ikke rigere af.

Efter nogle måneder i SPQR besluttede jeg mig for at lave min egen lille ally, og der er siden kommet flere til - nu viser det sig, at I heller ikke kan lade medlemmer i VHOB i fred.

Jeg opsiger derfor alle personlige IAP, handel m.v. med jer! Mad

Mvh Fuzzi

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Einstein2 Sun 11 Mar - 16:50

Dette er self helt ok Fuzzi, men når et medlem vi har jagtet før han joinede jer lige pludselig går med dig, ka vi jo ik bare sige når ja, det var det..

Men fair nok Wink
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Fuzzi Sun 11 Mar - 17:15

Hmm!

Jeg forstår s.. ikke at I jagter en person der har hjulpet AD så meget Question og endda imens jeg var i AD var på Whitelist - men jeg tror ikke vi skal diskutere det nærmere her- det tjener ikke nogen Laughing

Men Ok - det er jeres valg Smile

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Anexio Sun 11 Mar - 17:53

heya
nu vil jeg lige sige noget her da jeg er nok er den største grund til det her Smile

jeg ved ikke noget om hvor meget ******* har hjulpet .AD.
er sådan set os ligeglad Smile
men tag lige en slapper man omg
hvor meget gange har jeg spyet ham 5-9 gange, ?
men ja okay.dig/jer har truffet et valg og det må vi jo leve med Wink

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Fuzzi Sun 11 Mar - 18:09

> Anexio - s.. da ikke dig alene - men mere den der berømte dråbe - Red er jo blevet nakket af en AD før - og da Tazzly kom ind i S.P.QR så blev han s.. også nakket af en ADér - og ikke på en reel måde Rolling Eyes

Så jeg tror s.. ikke vi skal blive ved med at diskutere - vi må bare acceptere, at sådan er det, og så må vi jo se / handle ud fra det Smile

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Anexio Sun 11 Mar - 18:17

nope
det der ikke nogen grund til,
så ender det bare i en krig og det tror jeg ikke nogen parter gider Wink Smile

når nu har jeg fået sagt min mening heehe
så nu vil jeg lade jer andre snakke vidre Laughing

hyggehejsa lol!

Anexio
Flooder

Number of posts : 423
Registration date : 2007-01-02

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Einstein2 Sun 11 Mar - 18:27

Fuzzi wrote:> Anexio - s.. da ikke dig alene - men mere den der berømte dråbe - Red er jo blevet nakket af en AD før - og da Tazzly kom ind i S.P.QR så blev han s.. også nakket af en ADér - og ikke på en reel måde Rolling Eyes

Hva fanden snakker du om F ? Det var mig der styrede den account, og det ku ik foregå mere rimligt, så pas på hva du snakker om !
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Fuzzi Sun 11 Mar - 18:44

uhh - jeg bliver helt bange - Laughing


Hva fanden snakker du om F ? Det var mig der styrede den account, og det ku ik foregå mere rimligt, så pas på hva du snakker om !

Ja Einstein - det var s.. dig - men fortæl mig så hvorfor jeg fik en undskylning af Sass....
og efter dagældende regler var det s.. ikke reelt Smile

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Einstein2 Sun 11 Mar - 18:47

Som sagt du ved ik hva du snakker om, det før var ik ment som trussel det var ment som du ik sku beskylde mig for ting jeg ik har gjort..

Sass, kontaktede dig fordi i 2 havde Iap, og du var ved at trække dig fra den, det havde Intet med mit hit at gøre !

Har du yderligere at tilfører ka du gøre det Ingame Wink
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Fuzzi Sun 11 Mar - 22:04

He.. he... Laughing

Hvordan h...... kan du vide hvad andre har skrevet til mig - hvis du virkelig vidste det så citer korrekt:


ja du må iøvrigt undskylde xxxxxxxx
xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Painkiller.. Wink .. Fuzzi ..*-) ..Hulk .. 8o| han vidste vist ikke at det var MiDacko han angreb

Sidste ord fra mig - medmindre jeg skal finde yderligere dokumentation Wink

P.S. i citatet kan jeg også godt vise alle navne og tider - men er vidst ikke så smart Smile

Fuzzi
Flooder

Number of posts : 408
Registration date : 2006-03-27

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Einstein2 Mon 12 Mar - 0:39

Du forstår åbenbart stadig ik hva jeg mener, vil du have forklaret yderligere må du kontakte mig..

Ellers har vi forstået budskabet, og Iap osv er ophævet.
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  L'er Mon 2 Apr - 12:40

hold kæft hvor jeg savner det her spil når jeg ser sådan en diskution Very Happy

L'er
Serial spammer

Number of posts : 216
Registration date : 2006-01-06

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  NimD4 Tue 3 Apr - 20:58

der er altid plads til dig L'er Wink
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.! Empty Re: Opsigelse af personlige IAP og handel m.v.!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum