Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgnig

+5
CBi
Lord Oglen
Einstein2
Blackaddict
Hulemanden
9 posters

Go down

Ansøgnig Empty Ansøgnig

Post  Hulemanden Tue 10 Oct - 17:00

Hejsa Smile

Jeg har valgt at søge ind i .AD., da jeg er vokset fra min alliance (UFF).
Det indskrænker mulighederne for hjælp (recyclere osv.), når de andre ikke er på størrelse med en selv.
Det har været svært at forlade UFF, da det næsten er blevet en lille familie.
Jeg vil altid være klar til at hjælpe UFF, men hvis nogen fra AD vil angribe en UFF'er, så vil det selvfølgelig ikke ryge videre.
Jeg vil nok også sige, at jeg går lidt mere op i Ogame, end mange af de andre gør.
Og der har jeg fået det indtryk af AD's folk, at de går lige så meget op i spillet, som jeg selv gør. (skubber virkeligheden og familien længere og længere væk, og fordyber sig i Ogames vidunderlige verden tongue )
Kæreten har godt nok lidt svært ved at acceptere, at i første række kommer Ogame, så træning, og så kommer hun på en sød lille 3 plads.
Jeg elsker hende, men jeg elsker bare andre ting højere. Razz (puha.. godt hun ikke kan læse det her hehe)
Der kom jeg vidst ud på et lille sidespor ...

Lidt om mig selv:

Jeg er en ung mand i starten 20'erne, som lige er begyndt i skole igen. (Mmm lækkert med 23 timer om ugen, havde helt glemt hvor afslappende det er at gå i skole)
I min fritid, er jeg instruktør i det lokale motioncenter.
Jeg valgte pakkeløsningen, og har derfor en kæreste med 2 dejlige børn, som selvfølgelig også kræver lidt tid.

-----------------

Ogame:

Jeg kom lidt sent ind i spillet, så jeg har arbejdet mig op fra bunden af. (puha hvor får jeg det til at lyde barskt)
Jeg er online ret tit, både dag og nat.
Jeg har lavet 4 måner - jeg har dog opgivet den 5, efter 3 mislykket forsøg.
Jeg er måske lidt for flink i Ogame, f.eks. angriber jeg ikke spillere, som jeg lige har lavet et stort hit på.
Men det er ikke altid jeg viser min gode side, hvis folk pi.... mig af, så har jeg det med at gå lidt for meget op i at få min hævn.
Jeg frygter ingen spillere, men respektere dog en masse.
Jeg har i fjender pt., men jeg ved jo godt at AD er i krig, og det er jeg da også klar til at hjælpe til med.
Når ja - Jeg er raider, selvom jeg har koncentreret mig en del om miner på det sidste.


--------------------------------


Håber selvfølgelig at jeg bliver optaget, og vi kan få et godt samarbejde sammen.
I spørger bare løs. Smile

Og ja, jeg er klar til at stå op kl. lo.. Razz

Ps: det er skrevet lidt hurtigt, fordi jeg lige skal have en lille vagt i centeret, så bær over stavefejl.

Mvh Hulemanden
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Blackaddict Tue 10 Oct - 20:02

Hej Caveman...

Tak for din gode ansøgning - så kom den endeligt frem king

Du er kommet det rette sted.... men du skal nok regne med at der går et par dage før du får svar. Vi er notorisk langsomme til at behandle ansøgninger... Ansøgnig Papy .... se det som er test af din viljestyrke Ansøgnig Caca

Vi har dog en anden lille ansøgningsritual hvor vi lader folk stå og dele Grimbergen ud i baren inden de kan søge ind her hos.... men i din ansøgning er Grimbergen ikke nævnt med et eneste ord. Ansøgnig Grrrr24 *Sassi der overvejer at få hulemandens bette krop pisket med brandnæller og dyppet i svovlkilder* - du kan nok lige nå at rette op på det inden Fenris kommer tilbage... og redde dine små klunker fra svovlsyren!

Med guddomelig hilsen,
Sassicaia
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Einstein2 Tue 10 Oct - 20:21

Heys Hulemand Very Happy

Dejlig Fyldestgørende Ansøgning du fik sendt der..Så vidt jeg ka se klarer du dig rigtig godt Ingame.. Du satser ligesom undertegnet på en stor / Dejlig flåde Smile

Du er ogs' en af De få der har gjort et Indryk på Fallen ( Polle's hit ) Bortset fra os.. så et Kæmpeplus for angrebet + modet Smile

Men som Sassi siger gør vi os Umage Med sådanne Ansøgninger, da vi gerne skulle have folk ind som vi ka stole 100% på Wink

Så positiv herfra Very Happy
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Lord Oglen Tue 10 Oct - 20:37

Hulemanden, jaa hmm Smile

Hvad skal jeg sige til dig, øøhhh jo!
Smid råstofferne fra de 3 stjålte måneforsøg, så er min stemme positiv Razz! Very Happy

Øglen
Lord Oglen
Lord Oglen
Serial spammer

Number of posts : 263
Age : 35
Localisation : Middelfart
Registration date : 2006-07-17

http://shalux.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  CBi Tue 10 Oct - 20:54

Hehe... du mener at hvis du ikke kan slå mig, så må du joine mig istedet for?? Razz

Velkommen til!

Hvad har du af forhistorie før UFF??
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Tue 10 Oct - 22:00

Hej Caveman...

Tak for din gode ansøgning - så kom den endeligt frem

Du er kommet det rette sted.... men du skal nok regne med at der går et par dage før du får svar. Vi er notorisk langsomme til at behandle ansøgninger... .... se det som er test af din viljestyrke
Det havde jeg også regnet med - det tager jo noget tid, før folket har talt. Smile

Vi har dog en anden lille ansøgningsritual hvor vi lader folk stå og dele Grimbergen ud i baren inden de kan søge ind her hos.... men i din ansøgning er Grimbergen ikke nævnt med et eneste ord. *Sassi der overvejer at få hulemandens bette krop pisket med brandnæller og dyppet i svovlkilder* - du kan nok lige nå at rette op på det inden Fenris kommer tilbage... og redde dine små klunker fra svovlsyren!
Ha ha ha Very Happy Du er da kugle skør Sassi Ansøgnig Remybuss Razz Hvor har du dog lært det sprog henne? Very Happy
Grimbergen .. lyder som noget fint snask .. Smile næææh nej .. en god kold kasse Odin kan jeg stille på bordet - så taler vi om øl. Cool (jaa.. bare kald mig fattigrøv, men synes faktisk det er en genial øl)

Heys Hulemand Very Happy

Dejlig Fyldestgørende Ansøgning du fik sendt der..Så vidt jeg ka se klarer du dig rigtig godt Ingame.. Du satser ligesom undertegnet på en stor / Dejlig flåde

Du er ogs' en af De få der har gjort et Indryk på Fallen ( Polle's hit ) Bortset fra os.. så et Kæmpeplus for angrebet + modet

Men som Sassi siger gør vi os Umage Med sådanne Ansøgninger, da vi gerne skulle have folk ind som vi ka stole 100% på

Så positiv herfra
Hej Einstein Smile

Ja, jeg har i lang tid satset på flåden, da jeg har luret af, at det er der man får den største profit. Smile
Jeg har bare altid haft et kæmpe problem med deut, så det er deut minerne der bliver bygget op for tiden.
Ja jeg piver, min flåde er vand i forhold til din, så du kender nok også selv til problemet. Razz
Det har jeg fuld forståelse for, og selvfølglig skal i være 100% sikre på mig, før i lukker mig ind.
Det lyder godt. Smile

Hulemanden, jaa hmm

Hvad skal jeg sige til dig, øøhhh jo!
Smid råstofferne fra de 3 stjålte måneforsøg, så er min stemme positiv!

Øglen
Tjaaa.. nu er jeg jo ret nærigt anlagt, så råstofferne kommer du nok ikke til at se igen. Neutral
Men hvad siger du til at starte på en frisk, og starte en samarbejde, som vi begge nok aldrig havde forestillet os, at vi nogensinde skulle få? Razz Ansøgnig Icon_hug Ansøgnig Remybuss
Vi ligger jo ret tæt på hinanden, så hjælpen kan være hurtigt fremme, hvis der skulle opstå noget .. Smile
Jeg er ihvertfald villig til at trykke på delete, når det kommer til vores mørke fortid. Razz

Hehe... du mener at hvis du ikke kan slå mig, så må du joine mig istedet for??

Velkommen til!

Hvad har du af forhistorie før UFF??
Ha ha ha Razz Du ved jo godt, at før du når at blinke, så ser du baglygterne igen .. eller også er det bremselyset du hele tiden ser, er selv lidt i tvivl. Razz

Hehe tak, nu får du mig helt til at tage glæderne på forskud. Smile

Jeg følger lidt med på et trænings diskussionsfora, og der blev Ogame postet i sin tid, så ville lige tjekke det ud.
Det fandt vi ud af var ret fedt, så vi var nogle gutter der inde fra, som startede vores egen lille alliance op .. MOL DK tror jeg nok den hed. Smile
Det var desværre ikke alle der var seriøse, så vi 2 som sprang fra, og startede vores helt egen lille alliance.
Vi forblev en 2 mands alliance, indtil vi begge joinede UFF.
Det er lang tid siden, så har stortset kun været i UFF.
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Klahn Wed 11 Oct - 0:12

Hey Caveguy,

fin ansøgning du har skrevet, men eftersom jeg går på gymnasiet har jeg et kronisk had til lange tekster - det trækker ned Ansøgnig 10871

Men der står nu sikkert noget fornuftigt et sted Ansøgnig Panpan

Hvad har du at tilbyde, som du mener AD har brug for Ansøgnig Deal
//Klahn -
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Wed 11 Oct - 3:17

Klahn wrote:Hey Caveguy,

fin ansøgning du har skrevet, men eftersom jeg går på gymnasiet har jeg et kronisk had til lange tekster - det trækker ned Ansøgnig 10871

Men der står nu sikkert noget fornuftigt et sted Ansøgnig Panpan

Hvad har du at tilbyde, som du mener AD har brug for Ansøgnig Deal
//Klahn -

Hej Klahn Smile

Hehe .. Very Happy Embarassed Det værste er at jeg virkelig prøver at gøre det kort, men det lykkes bare ikke altid.
(kunne skrive meget mere til det, men nu vil jeg prøve at gøre det kort) Razz ((ups.. nu gør jeg det allerede længere ved at skrive dette)) Razz:P

Jeg vil vælge at besvare dit spørgmål med spørgsmål, (igen for at gøre det kort for dig) hvad har jeg som jeg IKKE kan tilbyde AD? Razz

Hvis du nu er typen, som nu straks laver en lang liste, over de ting som jeg ikke kan tilbyde, så må jeg jo hellere lige tilføje et par gode ting. Ansøgnig Remybuss

Edit: Hvis du er tilfreds med det første svar, så skal du ikke læse resten


1. Jeg har 4 måner (At alle hits 40 solsytemer frem og tilbage er taget, siger vi ikke til nogen)

2. Jeg kan hurtigt være klar med recyclere, da jeg kan springe rundt i galakse til galakse som det lyster mig. (hvordan jeg gør siger jeg ikke)

3. Jeg dødløfter 180 kg (om i kan bruge det i Ogame, skal jeg ikke kunne sige .. det kan måske skræmme teenage drengene, som har sniffet for meget lightergas de sidste mange år.)

4. Jeg er loyal.

5. Jeg er altid klar til at hjælpe andre (inden for rimelighedes grænser - der er jo nogen der tror, at en alliance er til for at hjælpe dem, og KUN dem. f.eks. dem som spørger om man kan sende råstoffer til dem, fordi de lige er blevet angrebet. ja undskyld hvis jeg støder nogen, men mener bare, at man skal man klare det selv.)

6. Jeg er fair.

7. Klynk kommer der ikke noget af fra mig, hvis jeg har rodet mig selv ud i problemer, så skal jeg nok komme ud af det selv igen ...


Ja, nu blev det vidst lidt langt alligevel .. Jeg prøvede ellers at styre mig.
Puhaa.. jeg har vidst misbrugt parentesens betydning rimeligt meget i dag. Embarassed
Undskyld hvis det blev en tand for useriøst, men har bare haft en fantastisk god dag. Smile
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  CBi Wed 11 Oct - 9:38

Hvad for noget skole går du på?
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Wed 11 Oct - 16:18

Hvad for noget skole går du på?
Jeg har desværre været ude i en bilulykke(Modkørende billist som kørte over i min vejbane, så var 100% uskyldig), så jeg blev nødt til at afbryde min kokke uddannelse. Så har simpelthen besluttet mig for at starte forfra med skolen, så jeg går på VUC nu, hvor jeg er igang med at tage 10 klasse, og efter det en HF'er.


Puhaa.. Er allerede blevet træt af folk, som hele tiden spørger, om jeg ikke vil ind i deres alliance.


Hej hulemanden vil du ikke komme ind i min alliance ? please vi bliver meget gode ? du er jo også meget god såå.., kommer meget op i flåder og point.

M.v.H xxx
Rolling Eyes

------------------

Edit: Hvis nogle undre sig over at jeg er faldet i points, så er det fordi Helvitis flåde er nede.

Og jeg faler nok lidt mere igen, da skull hunters flåde snart også er ude af drift. Razz

jaja ved det godt - i havde aldrig lagt mærke til at jeg var faldet i points, hvis jeg ikke havde sagt det.
Jeg er en blærerøv, og ville skrive det på en skjult måde. Razz
Jeg bliver jo nødt til at fremhæve mig selv lidt. Razz
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  NimD4 Wed 11 Oct - 21:45

Hvordan er din holding til at skulle være i alliance med en rødhåret abekat fra tyskland ? (...sway... Ansøgnig Icon_hug ) ? Very Happy
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  CBi Wed 11 Oct - 22:05

Hulemanden wrote:...
Edit: Hvis nogle undre sig over at jeg er faldet i points, så er det fordi Helvitis flåde er nede.

Og jeg faler nok lidt mere igen, da skull hunters flåde snart også er ude af drift. Razz

jaja ved det godt - i havde aldrig lagt mærke til at jeg var faldet i points, hvis jeg ikke havde sagt det.
Jeg er en blærerøv, og ville skrive det på en skjult måde. Razz
Jeg bliver jo nødt til at fremhæve mig selv lidt. Razz

Jowjow det havde jeg skam lagt mærke til... og undrede mig os' lidt... Jeg håber du fik/får en god profit, for det er jo begrænset hvor kraftigt mine baglygter kan lyse... Razz
CBi
CBi
Serial spammer

Number of posts : 397
Localisation : -= On mission =-
Registration date : 2006-04-02

http://www.superbui.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Einstein2 Wed 11 Oct - 22:14

Husk nu at 70% af overskudet fra alle 20% hits ska gå til Einstein ik Razz

Lækkert du fik Helviti.. Prøvede selv få ik så mange dage siden og ville have fået en monsterprofit, men han flygtede Ansøgnig Screams

Men godt grundlag at komem ind på

Ansøgnig Yaisse
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  hamsteren Wed 11 Oct - 22:42

kan oplyse jer om han fik ca 35 millioner i profit så "lidt" fik han da Ansøgnig Hein (jeg har ikke regnet deu forbrug og andet med da jeg ikke ved hvad det er brugt)
hamsteren
hamsteren
Neofyt

Number of posts : 10
Localisation : Sakskøbing på Lolland
Registration date : 2006-07-10

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Thu 12 Oct - 1:21

NimD4 wrote:Hvordan er din holding til at skulle være i alliance med en rødhåret abekat fra tyskland ? (...sway... Ansøgnig Icon_hug ) ? Very Happy
Ansøgnig Bigriron

Jeg må indrømme at jeg har gjort store overvejelser over det, men har besluttet at jeg kan leve med det. Razz

Jowjow det havde jeg skam lagt mærke til... og undrede mig os' lidt... Jeg håber du fik/får en god profit, for det er jo begrænset hvor kraftigt mine baglygter kan lyse..
Ha ha ha hvor er du sød Ansøgnig Remybuss Razz
Det blev en okay profit - jeg fik en samlet profit på 55 mio (Helviti + skull), så mon ikke jeg når at lave en stærk overhaling snart?
Jeg glæder mig ihvertfald til at se dig i bakspejlet igen.
Om det bare er bremselyset du når at se igen, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Razz

Husk nu at 70% af overskudet fra alle 20% hits ska gå til Einstein ik Razz

Lækkert du fik Helviti.. Prøvede selv få ik så mange dage siden og ville have fået en monsterprofit, men han flygtede

Men godt grundlag at komem ind på

ha ha ha Razz Det er altid et godt tegn, at du har en livlig fantasi. Ansøgnig Remybuss

Kunne godt forestille mig, at du ville få monster profit, med den flåde du ligger inde med. Shocked
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Klahn Thu 12 Oct - 12:59

Edit:

Nu skal einstein også have genopbygningsbidrag, dvs at han skal have al profit + 10%Ansøgnig Jump1
Klahn
Klahn
Flooder

Number of posts : 418
Age : 34
Registration date : 2006-06-14

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Blackaddict Thu 12 Oct - 21:53

Hej... som du nok ved så er flagstangen på halv i dag hos os... en stor kriger er falden.

Men i mellemtiden har vi dog stemt for at få dig ind... så hvis du er klar på at udgøre den sidste bastion mod Fallen så søg ingame!

Nu er der krig! Ansøgnig Panpan2
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Thu 12 Oct - 22:14

Ja øv hvor er det bare surt! No

Det lyder rigtig godt - jeg er klar. Twisted Evil
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  An00bis^ Sat 14 Oct - 11:47

Hulemanden wrote:

Og ja, jeg er klar til at stå op kl. lo.. Razz

Han tog mit spørgsmål !? Shocked
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Hulemanden Sat 14 Oct - 13:53

An00bis^ wrote:
Hulemanden wrote:

Og ja, jeg er klar til at stå op kl. lo.. Razz

Han tog mit spørgsmål !? Shocked
Hehe ja, sådan er jeg. Ansøgnig Remybuss
Hulemanden
Hulemanden
Stedkendt

Number of posts : 26
Age : 40
Registration date : 2006-08-21

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  An00bis^ Thu 19 Oct - 17:51

Hulemanden wrote:
An00bis^ wrote:
Hulemanden wrote:

Og ja, jeg er klar til at stå op kl. lo.. Razz

Han tog mit spørgsmål !? Shocked
Hehe ja, sådan er jeg. Ansøgnig Remybuss

Baah, giver du en Grimbergen i baren, er du tilgivet! Laughing
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Ansøgnig Empty Re: Ansøgnig

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum