Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

+50
HARTZ
ArlaX
ringhejm
ZuRaN
Bonkfish
Aoa
Shrek
Twinsen
Kongen4281
Eragon
Anexio
Mr Dose
Klahn
Noaz
Hulemanden
Kaladechi
Irish
Pinocchio
hamsteren
Lord Oglen
Thor
Aarup
Invictus
destroyer
VenQ
TakForDenneGang
Vincent
Einstein2
Fuzzi
abou-
DDHenrik
NanoBug
ZeroFuraXhero
CBi
stig
Belthazor
Punisher
cp_xen
sway
NimD4
Theblack[ninja]
L'er
Alghouti
Chris-R
An00bis^
Fenrisulven
Zonick
Quark
Fimbulvinter
Blackaddict
54 posters

Page 11 of 36 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 36  Next

Go down

BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Empty Re: BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

Post  sway Sun 5 Feb - 21:19

Bah Wink

Argh!!! Nu har jeg spildt 2 koloniskibe Sad

1 planet på 64 areal, og en på 164 BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Screams
sway
sway
Serial spammer

Number of posts : 321
Registration date : 2006-01-22

Back to top Go down

BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Empty Re: BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

Post  Fenrisulven Sun 5 Feb - 21:28

Hvad

Bygger du stadig koloniskibe ???

Det pis er jeg stoppet med, men jeg haar fandeme også bygget mange igennem tiden. BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Grrrr24

Husk at trods et utal ( ikke under 30) forgæves forsøg, er det lykkedes mig at få 7 kolonier på plads 4 el 5, med en gennemsnitsstørrelse på 240.
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Post  An00bis^ Sun 5 Feb - 21:49

lol ja Very Happy Ka' godt huske hvor du brokkede dig Very Happy Var også synd for dig Sad

Men jeg er måske den eneste der endnu ikke har fået en planet på under 93 arealer OVERHOVEDET?! Very Happy
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Post  sway Sun 5 Feb - 21:56

Det er fordi jeg har slettet mine små planeter Very Happy

Ellers havde jeg sq da ikke bygget koloniskibe Razz
sway
sway
Serial spammer

Back to top Go down

Post  An00bis^ Mon 6 Feb - 10:23

another one bites the dust! Very Happy

Ned og læg sig Sway! Very Happy

Jeg gir en tudekiks til Sway, fordi jeg har overhalet ham Razz
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  FuraX Mon 6 Feb - 11:00

tror til gengæld sway stiger godt ved en af de næste opdateringer, han fortalte mig lige om et angreb han havde lavet.. uhh Shocked

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  An00bis^ Mon 6 Feb - 11:10

Nope, nu løber jeg fra ham Very Happy
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  sway Mon 6 Feb - 16:39

Det er sq da klart jeg ikek stiger når jeg skal bygge masser af koloniskibe BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Bourrin
sway
sway
Serial spammer

Back to top Go down

Post  An00bis^ Mon 6 Feb - 16:43

Ha! Very Happy Så ka' du lære det! Very Happy
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  FuraX Tue 7 Feb - 13:03

tag en tudekiks sway..Razz

jeg har været heldig med mine nye planeter, eller rimelig heldig, de har alle været over 200, altså de nye jeg lige har koloniseret..

jeg har nu heller ikke råd at at bygge flere koloni skibe end nødvendigt..

hvis der er nogle små der provokerer jer og de er beskyttet af noobbeskyttelsen så sig lige til så tar jeg dem..Razz hehe..Smile

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  sway Tue 7 Feb - 16:31

Sletter alle mine planeter under 240! Smile
sway
sway
Serial spammer

Back to top Go down

Post  Chris-R Tue 7 Feb - 18:17

Gutter...!

Jeg Gi'R En Omgang...!

Så overhalede vi Endelig _EF_ I Statistikerne!

Ps: JEg er Ikke Den Lavest placeret i .AD. Mere..!

NimD4... Du må Få 2 På Min Regning..! Very Happy santa BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Ange

Last edited by on Tue 7 Feb - 19:30; edited 1 time in total
Chris-R
Chris-R
Spammer

Number of posts : 102
Registration date : 2006-01-04

Back to top Go down

Post  An00bis^ Tue 7 Feb - 19:26

Haha! Very Happy Tak som byder Smile
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  Blackaddict Tue 7 Feb - 19:41

Yup! Vi styrer... nu mangler vi bare at overgå STALD. BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Ange

Det eneste der irriterer mig er at vi ligger nr.2 i stort set alle klassementer... BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Grrrr24

Vi ligger nr.2 i både point og point/medlem samt nr. 2 i flåde og flåde pr. medlem BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Angry1de

Skal vi ikke snart have en første plads??? BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Bourrin

Men vi kan trøste os med at vi ligger nr. 1 i Grimbergen-stafet BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Roi_iron BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Glou-glo
Blackaddict
Blackaddict
Sassicaia

Number of posts : 395
Registration date : 2005-12-03

https://deus.darkbb.com

Back to top Go down

Post  An00bis^ Tue 7 Feb - 19:48

Det kommer! Very Happy Vi stiger stødt, så snart ser man .AD. på alle 1. pladser! Very Happy
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  Fenrisulven Tue 7 Feb - 21:29

Pyha, hvor jeg trænger til en Grimbergen Dubbel BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Cops

Det er hårdt at få top 100 statistikken op og stå. Jeg bliver sku' helt tør i halsen.
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Post  NimD4 Tue 7 Feb - 22:19

Jeg takker Chris, har brug for det.. Very Happy grunden til jeg ikke stiger er at ALLE de ting jeg har igang tager min. 2 dage.. jeg kan først forske igen i weekenden pga den ting jeg har gang i nu BAREN ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅBEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! - Page 11 Eyebrows

MEN Sassi., der er een ting vi aldrig vil ligge nummer et i... og det er godt nok dumme og meningsløse angreb Very Happy

Angriber AoE ( elephant )
Våben: x% Skjolde: x% Pansring: x% Typ L.Jæger St.Jæger Krydser Slagskib.
Antal 777 41 40 63
Våben: 90 270 720 1800
Skjold 17 42.5 85 340
Pansring 760 1900 5130 11400

Forsvarer NimD4 ( santa )
Våben: x% Skjolde: x% Pansring: x% Typ L.Jæger Sol.sat
Antal 1 20
Våben: 85 1.7
Skjold 16 1.6
Pansring 720 360

Den angribende flåde skyder samlet 3829 gange med en samlet styrke 1026360 på forsvareren. Skibenes skjolde absorberer 56 Skadepoints
Den forsvarene flåde skyder samlet 21 gange med en samlet styrke 105 på angriberen. Skibenes skjolde absorberer 37 Skadepoints

Angriberen har vundet denne kamp,
og får
8 metal, 4 krystal og 0 deuterium

Angriberen har samlet tabt 0 units.
Forsvareren har samlet tabt 44000 units.
På rumkoordinaterne ligger der nu 900 metal og 12300 krystal.

rofl
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Post  FuraX Tue 7 Feb - 23:59

Se det er Humor..Very Happy hehe

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  sway Wed 8 Feb - 0:02

hehe ja zero Smile..

Men de 2 nørder der truede os er mere humor Razz
sway
sway
Serial spammer

Back to top Go down

Post  NimD4 Wed 8 Feb - 0:14

Gad virkelig godt se det deu forbrug til den tur der Laughing
NimD4
NimD4
Flooder

Number of posts : 553
Registration date : 2006-01-20

Back to top Go down

Post  FuraX Wed 8 Feb - 0:37

hehe..

er det bare mig eller for man en utrolig rar følelse at være ond ved folk man ved man kan smække men så snart det går ud over en selv winer man total.. eller det har i nok ikke allesammen prøvet..

ehm, forresten så winede jeg heller ikk da jeg blev angrebet..Razz

tar lige en grimbergen som godnatbajer på sways regning..

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  FuraX Thu 9 Feb - 10:58

synes ikke rigtig du kan følge med sway længere a-noob-is..Razz han trækker jo fra dig nu..

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  An00bis^ Thu 9 Feb - 11:45

Hehe Smile

Jeg bliver angrebet, og så sluger skolen en del tid lige nu, så er ikke så meget på Sad
An00bis^
An00bis^
Flooder

Back to top Go down

Post  FuraX Thu 9 Feb - 12:49

en tudekiks til anoobis på sways regning og en grimbergen til mig..Smile

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  FuraX Thu 9 Feb - 14:01

kan godt lide jeres alliance billede.. hvor har i det fra og hvorfor har i valgt det..
zerohero som sidder og undrer sig over en grimbergen..

FuraX
Guest

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 11 of 36 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 36  Next

Back to top