ansög
3 posters
Page 1 of 1
ansög
hej jeg vil gerne ansöge her ı denne fede alliance jeg kun i top 400 men jeg trror at det er godt nok maa jeg ıkke komme med ı jeres allıance har prövet og komme med i 42uger for at faa poınt plıs vil saa gerne med
Hilsen
Phonix
Hilsen
Phonix
phonix- Forumofob
- Number of posts : 1
Registration date : 2006-06-23
Re: ansög
Først og fremmest har vi et anden tråd til dette.
Du er ik i nærheden af top 50, men du er da velkommen til at give en omagng hvis det har interese
Du er ik i nærheden af top 50, men du er da velkommen til at give en omagng hvis det har interese
Einstein2- Flooder
- Number of posts : 516
Registration date : 2006-05-10
Re: ansög
Hej Phonix!
Vi er P.T i krig med Dead og Fallen, så vi optager ingen medlemmer på nuværrende tidspunkt, da der evt. kunne være tale om en spion
Desuden, så er kravene for at komme ind i .AD. top50. Og det er du jo langt fra.
Du skal dog ikke lade dig slå ud! Hæng ud med os i baren! Så kan vi lære hinanden og kende over en lille én
Så mao. kom igang med at komme op ad rangstien og giv en i baren!
Edit: Har flyttet fra baren til rekrutering.
Vi er P.T i krig med Dead og Fallen, så vi optager ingen medlemmer på nuværrende tidspunkt, da der evt. kunne være tale om en spion
Desuden, så er kravene for at komme ind i .AD. top50. Og det er du jo langt fra.
Du skal dog ikke lade dig slå ud! Hæng ud med os i baren! Så kan vi lære hinanden og kende over en lille én
Så mao. kom igang med at komme op ad rangstien og giv en i baren!
Edit: Har flyttet fra baren til rekrutering.
Page 1 of 1