ansøgning til mit forbilled... LOL
5 posters
Page 1 of 1
ansøgning til mit forbilled... LOL
hej seje AD,
i er simpelthen en superalliance og ser meget op til jer... i er virkelig nogen der kan noget... derfor ansøger jeg nu i jeres meget stilfulde alliance som er mit store forbilled.. jeg er træt af min alliance dead nu og vil i krig mod dem... IGEN I ER BARE SÅ SEJE, JEG VIL VÆRE EN AF DE SEJE OG I ER KLART I TOPPEN.... ville gøre alt for det.... ligger plads 34 og 18 i flåde.. så har en del at byde på.. Jeg er RIGTIGT gode venner med næsten hele AD så er sikker på i vil sige god for mig...
jeg vil hjælpe jer meget i krigen mod de to alliancer... LOL (not)
JEG ELSKER JER!!! OPTAG MIG FOR SØREN!!!!
håber på et svar snart!!!!
ps. AD =
i er simpelthen en superalliance og ser meget op til jer... i er virkelig nogen der kan noget... derfor ansøger jeg nu i jeres meget stilfulde alliance som er mit store forbilled.. jeg er træt af min alliance dead nu og vil i krig mod dem... IGEN I ER BARE SÅ SEJE, JEG VIL VÆRE EN AF DE SEJE OG I ER KLART I TOPPEN.... ville gøre alt for det.... ligger plads 34 og 18 i flåde.. så har en del at byde på.. Jeg er RIGTIGT gode venner med næsten hele AD så er sikker på i vil sige god for mig...
jeg vil hjælpe jer meget i krigen mod de to alliancer... LOL (not)
JEG ELSKER JER!!! OPTAG MIG FOR SØREN!!!!
håber på et svar snart!!!!
ps. AD =
dkk- Forumofob
- Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25
Re: ansøgning til mit forbilled... LOL
En ting er at være provokerende på ogame´s forum, men en anden er vores...
Hvis du virkelig har så meget nosser så kom op til min flåde så ska jeg vise dig venskab så du ik tror dine egne øjne...
Ellers få røven væk herfra
Hvis du virkelig har så meget nosser så kom op til min flåde så ska jeg vise dig venskab så du ik tror dine egne øjne...
Ellers få røven væk herfra
Einstein2- Flooder
- Number of posts : 516
Registration date : 2006-05-10
uhh det vil jeg da overveje.. det er ellers et meget fristende tilbud tak... AD's forum er jo bare det sejeste kunne ikke modstå de smarte typer her inde (MIT FORBILLED)....
NOT
men du er velkommen til at komme ned til min flåde eller hp hvis det er!!!! har altid masser af overraskelser til jer.... bare spørg thor... FRYD!!!!
NOT
men du er velkommen til at komme ned til min flåde eller hp hvis det er!!!! har altid masser af overraskelser til jer.... bare spørg thor... FRYD!!!!
dkk- Forumofob
- Number of posts : 6
Registration date : 2006-05-25
Såså rolig nu Einstein... Lad dog barnet være... Hvis barnet synes det er sjovt, så lad dog barnet more sig lidt... barnet har jo åbenbart ikke andet, som barnet kan klappe sine små tykke barnefinger over... barn er nu en gang barn, så lad barnet være... Så smil og være glad over at barnet opfører sig som et rigtigt barn... vi andre kan kun knibe en tåre over at tænke på den gang vi selv var barn... Åhh det var tider dengang man var barn!
Har vi været inde på jeres forum og spamme... nej
Du snakker om at holde krigen seriøs og siger vores indlæg er platte, hva fanden kalder du dit...
Det er jer der har erklæret krig, ik os derfor må det være jer der har lsyt til at smadre os, at i så ik ka det uden hjælp er jo ik vores problem...
Du snakker om at holde krigen seriøs og siger vores indlæg er platte, hva fanden kalder du dit...
Det er jer der har erklæret krig, ik os derfor må det være jer der har lsyt til at smadre os, at i så ik ka det uden hjælp er jo ik vores problem...
Einstein2- Flooder
- Number of posts : 516
Registration date : 2006-05-10
Jeg tror lige vi lukker her
Dkk, hvis du kører det stunt én gang til bliver du spærret.
Dkk, hvis du kører det stunt én gang til bliver du spærret.
Fenrisulven- Serial spammer
- Number of posts : 320
Registration date : 2005-12-16
Ved godt denne tråde er lukket... men nu er der altså lukket for dkk.
Angriberen har samlet tabt 43.253.000 Units.
Forsvareren har samlet tabt 222.064.000 Units.
På rumkoordinaterne ligger der nu 52.892.400 metal og 26.702.700 krystal.
Chance for at en måne bliver dannet ligger på 0 %.
Page 1 of 1