Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cry gået amok og siger krig mod lille alliance

2 posters

Go down

Cry gået amok og siger krig mod lille alliance Empty Cry gået amok og siger krig mod lille alliance

Post  Counterstef Sun 18 Jun - 15:26

Jeg vil meget gerne bede om nogle .AD.'ers hjælp da Critor har sagt krig og ikke nok med det har løjet om en grund til krig.. Han siger jeg har skaffet mig adgang til deres database hvilket jeg ikke har... Mig og lars valgte og forlade Cry igår og idag ser vi at critor lyver og sender os krig indtil vores flåde er væk..

http://board.ogame.dk/thread.php?threadid=10613 - Henholdsivs et link til erklæreringen

Jeg ved godt i er i krig men vil i ikke nok hjælpe med og backe os op på forummet så cry måske kan trække den tilbage da jeg også ved i ikke holder så meget af Cry..

Jeg ved også godt vi ikke er en stor ally men vi skal bare have nolge få gode medlemmer mere så er vi blandt de bedste..

Bedste Hilsner Counterstef

Counterstef
Forumofob

Number of posts : 4
Age : 34
Registration date : 2006-06-17

Back to top Go down

Cry gået amok og siger krig mod lille alliance Empty Re: Cry gået amok og siger krig mod lille alliance

Post  Fimbulvinter Sun 18 Jun - 17:58

Ja, jeg så godt erklæringen. Kan vi henvise til den tråd, som du har lavet her? Eller eventuelt selv gøre det. Det kan jo selvfølgelig også give bagslag (iloyalitet).

Jeg ved ikke endnu hvad jeg kan skrive. Der er jo i forvejen en stemning pisket op overfor AD. Men jeg vil lige have det i tankerne, og så prøve at skrive noget fornuftigt.

Fimbulvinter
Sassicaia

Number of posts : 231
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum