Deus
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

+2
Fenrisulven
Counterstef
6 posters

Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Counterstef Sat 17 Jun - 3:39

Lige pt. er jeg selv medlem af Cryon.. Men nu vil jeg altså skrive noget om Cry's seneste brøler som Critor har lavet.

Altså Cry som alle kender dem har lavet ufattelige mange brølere og denne gang er ikke en untagelse nej de vil nemlig til og hæve adgangs kravene bare få dage efter at de synes der var for lidt i Cry..

De vil hæve adgangs kravet i Cry til max TOp 200 og det betyder at 75% ca. vil blive smidt ud af Cryon efter 14 dages hård kamp om at komme på Top 200.. Hvis i nu kigger på listen 101-200 i point finder i rigtig mange Cry medlemmer og ikke alle sammen kan stige så mange pladser og blive der.. Tror faktisk ikke engang selv at jeg som er på plads 202 kan holde mig oppe..

Men altså hårdt og kontant vil Critor altså smide det meste af Cry ud men dog vil han lade de højtstillede medlemmer som Corzan blive SELVOM han kommer under top 200.. dvs. han laver også forskel på os medlemmer i Cry.. Synes alene det er kanon umedmenneskeligt og gøre på sådan en måde.. Især når det er så mange man snakker om.. Jeg har sagt til Critor at jeg ikke bliver i Cry hvis denne regel ikke bliver lavet om da jeg ikke vil kæmpe for ingen ting... Men der går nok ikke længe før at Critor laver denne regel om.. Det kender vi jo alle sammen ham for.. Ikke nok boller i bukserne til og holde det han laver...

Corzan vil selvfølgelig ikke gøre noget ved dette problem da han jo selv er fredet om som han siger kan det ikke være hans problem?

Hvad siger i til dette?

Counterstef
Forumofob

Number of posts : 4
Age : 34
Registration date : 2006-06-17

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Fenrisulven Sat 17 Jun - 3:43

HEHE Razz Razz

Critor har slået til igen Basketball Basketball
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Localisation : I flyverskjul
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Counterstef Sat 17 Jun - 3:44

ja det har han Smile..

Men denne gang går jeg imod ham... lodret.. Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Bourrin

Fatter ikke at en mand kan dumme sig så meget?

Counterstef
Forumofob

Number of posts : 4
Age : 34
Registration date : 2006-06-17

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Fenrisulven Sat 17 Jun - 3:45

Hvor gammel er det lige han er ??? 30 ????? det har jeg hørt, men kan det virkelig passe Question Question
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Localisation : I flyverskjul
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Counterstef Sat 17 Jun - 4:02

Han skulle meget gerne være 30år.. Har tjekker efter via vores forum og der er det også oplyst at han er 30år...

Baal er desuden Wing leader og Critor og Baal arbejder sammen derfor er der sådan et godt sammenhold i Cry.. De to kan planlægge alt mens de er på arbejde

Counterstef
Forumofob

Number of posts : 4
Age : 34
Registration date : 2006-06-17

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Punisher Sat 17 Jun - 10:42

det har virkelig slået en skid oppe i Critor's hoved Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Smiley_c
Punisher
Punisher
Spammer

Number of posts : 168
Registration date : 2005-12-28

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Einstein2 Sat 17 Jun - 11:46

De må jeg sige, en leder med stil Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Hein
Einstein2
Einstein2
Flooder

Number of posts : 516
Localisation : Ikke velkommen
Registration date : 2006-05-10

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Critor Tue 20 Jun - 2:48

Counterstef wrote:Lige pt. er jeg selv medlem af Cryon.. Men nu vil jeg altså skrive noget om Cry's seneste brøler som Critor har lavet.

Altså Cry som alle kender dem har lavet ufattelige mange brølere og denne gang er ikke en untagelse nej de vil nemlig til og hæve adgangs kravene bare få dage efter at de synes der var for lidt i Cry..

De vil hæve adgangs kravet i Cry til max TOp 200 og det betyder at 75% ca. vil blive smidt ud af Cryon efter 14 dages hård kamp om at komme på Top 200.. Hvis i nu kigger på listen 101-200 i point finder i rigtig mange Cry medlemmer og ikke alle sammen kan stige så mange pladser og blive der.. Tror faktisk ikke engang selv at jeg som er på plads 202 kan holde mig oppe..

Men altså hårdt og kontant vil Critor altså smide det meste af Cry ud men dog vil han lade de højtstillede medlemmer som Corzan blive SELVOM han kommer under top 200.. dvs. han laver også forskel på os medlemmer i Cry.. Synes alene det er kanon umedmenneskeligt og gøre på sådan en måde.. Især når det er så mange man snakker om.. Jeg har sagt til Critor at jeg ikke bliver i Cry hvis denne regel ikke bliver lavet om da jeg ikke vil kæmpe for ingen ting... Men der går nok ikke længe før at Critor laver denne regel om.. Det kender vi jo alle sammen ham for.. Ikke nok boller i bukserne til og holde det han laver...

Corzan vil selvfølgelig ikke gøre noget ved dette problem da han jo selv er fredet om som han siger kan det ikke være hans problem?

Hvad siger i til dette?

Hmm Countersteff .. stop nu ..

at vi hæver grænsen til top 200 betyder ikke at 75 % af Cry vil blive kicked ..
nej der var 4-5 personer som lå mellem top 200-300 som kunne risikrere at rykke ned i Crybc om 14 dage .. dig selv inclusive..
allerede da du gik ud af USI forventede du at du kunne komme ind i Cry og med det samme blive min højre hånd med tilsvarende ansvar osv.. ! .. nej ! sådan foregår det ikke ..
jeg skrev at alle skulle 14 dage i Crybc inden de kunne rykke op i Cry hvilket gælder for alle.. det syntes du at du var for fornem til..

og nu bitcher du til stort set alle alliancer og prøver at sprede en hulens masse løgn .. hvilket kun vil føre til at folk vender sig imod dig..

Jeg behøver ikke at forsvare mig over for .AD. men vil dog gerne lige have jer til at tænke jer om inden i begynder at komme med forhastede konklusioner om hvem jeg er, hvor gammel jeg er og drage mine leder egenskaber i tvivl ..

Critor
Commander of Cryon

Critor
Forumofob

Number of posts : 1
Registration date : 2006-06-20

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  An00bis^ Tue 20 Jun - 3:08

Såså Critor.

Her er en kiks Smile Kun til dig Very Happy Igen tager den fra dig, og kiksen kalder dig heller ikke dum, og går imod dig Smile Den er din helt egen Very Happy Som du gerne må spise Smile

./clap /bye /wave
An00bis^
An00bis^
Flooder

Number of posts : 606
Localisation : Sooome wheeere over the raaaainbooow
Registration date : 2005-12-30

http://www.ogame.dk

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Fenrisulven Tue 20 Jun - 3:21

Så, så drenge, kan vi lige få kammertonen. Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Nono

Critor har jo ret i at alle skal høres inden man drager sine konklusioner.

@ Critor
Nu har vi jo før haft nogle sammenstød (Critor vs. AD ) og det har nok ikke givet dig det bedste ry i AD, men det sat til side, har du måske også bemærket at vi ikke har valgt side på nogen måde i konflikten mellem Cry og SoF ---- vi har jo også rigeligt at se til. Razz

Hvem der har ret i sagen mellem Cry og countersteff er meget vanskeligt at gennemskue....sandsynligvis ingen af jer. Mange slagsmål begynder jo sædvanligvis med en misforståelse.
Fenrisulven
Fenrisulven
Serial spammer

Number of posts : 320
Localisation : I flyverskjul
Registration date : 2005-12-16

Back to top Go down

Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført Empty Re: Cry's RIGTIGE gode system som bliver indført

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum